אסטון מרטין V12 ספידסטר
אסטון מרטין V12 ספידסטר.
אסטון מרטין V12 ספידסטר
אסטון מרטין V12 ספידסטר.

אסטון מרטין V12 ספידסטר היא מכונית ספורט דו מושבית במהדורה מוגבלת בעיצוב בהשראת עולם המרוצים והתעופה.

 

88 לקוחות אשר ישלמו מיליון דולר לאסטון מרטין יוכלו לנהג ברכב המיוחד הזה, אסטון מרטין V12 ספידסטר שהיא יצירה ייחודית ומוגבלת של חטיבת Q של אסטון מרטין, החטיבה לרכבים מיוחדים באסטון מרטין הנקראת על שם הדמות האחראית על כל הגאדג'טים בסרטי בג'יימס בונד היכולה לייצר עבורכם רכב ייחודי, בהתאם לעומק הכיסים שלכם.

חלק מדגמי אסטון מרטין העדכניים עברו לעשות שימוש במנוע ה-4.0 ליטר V8 של מרצדס AMG, אך בספידסטר תמצאו מנוע V12 מקורי של אסטון מרטין בנפח של 5.2 ליטר הנעזר בצמד מגדשי טורבו בכדי להפיק 700 כ"ס מרשים ומומנט מרבי של 76.6 קג"מ, זה מספיק בכדי לרשום נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 3.5 שניות ומהירות מרבית של 300 קמ"ש, אך בכדי לנסוע במהירות הזו רצוי להצטייד בקסדה סגורה שכן הדגם לא מצויד כלל בשמשה קדמית בהשראת עולם המרוצים והתעופה.

 

אסטון מרטין V12 ספידסטר
אסטון מרטין V12 ספידסטר.

אל העיצוב החיצוני הייחודי מתלווה תא נוסעים המשלב אלמנטים בעיצוב רטרו מעולם המרוצים/תעופה, כל הרצועות באדום, ושפע של קרבון חשוף בכל מקום שלא זכה לריפוד בעור או באלקנטרה. העיצוב ייחודי ולא דומה לאף דגם אחר של אסטון מרטין. במקום תא כפפות סטנדרטי אסטון מרטין התקינה תיק עור ייעודי אותו ניתן לשלוף מהמקום, בכל זאת רכב בלי גג.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.