2020 פורד פיאסטה ST אדישן
פורד פיאסטה ST אדישן.
2020 פורד פיאסטה ST אדישן
פורד פיאסטה ST אדישן.

את הפיאסטה ST מעולם לא זכינו לפגוש בישראל ביבוא סדיר, לא את הקודמת ולא את הנוכחית, ואת המהדורה המיוחדת הזו של הדגם, פיאסטה ST Edition, אותה פורד מציגה כעת וודאי שלא נפגוש שכן פורד תייצר רק 500 יחידות מהדגם עבור השוק האירופי, 300 לשוק הבריטי שהוא השוק הגדול ביותר לדגם באירופה.

 

אז מה מיוחד בפיאסטה ST הזו? זה מתחיל במתלים שם פורד התקינה קוילאובר עם הנמכת מרכב של 15 מ"מ מלפנים ו-10 מ"מ מאחור ולקוחות הדגם יוכלו לשחק עם 12 רמות שיכוך ו-16 להחזר בכדי לקבל את הכיול המדויק להם ביותר (נשמע כמו מערכת KW V3, אך פורד לא מציינת מי הספק).

 

פורד פיאסטה ST אידשן
מתלים הנשענים על קוילאוברים.

בכל הפינות נמצא חישוקי "18 חדשים המאפשרים הפחתה של 8 ק"ג מהמשקל הבלתי נתמך לעומת החישוקים הרגילים של הדגם. בצד הויזואלי נמצא צבע כחול אזורה וגימור בשחור מבריק למסגרת הגריל ופנסי הערפל, למראות הצד, לגג ועוד.

 

בתא הנוסעים נמצא את גלגל ההגה הספורטיבי החדש של פורד, שהוצג לראשונה עם הפוקוס ST החדשה, הכולל כפתור קיצור לבחירת מצבי הנהיגה. בנוסף נמצא גימור קרבון לתא הנוסעים ומושבי ספורט של מושבי ריקארו עם תפירה קונטרסטית בכחול.

 

פיאסטה ST אדישן תא הנוסעים
פיאסטה ST אדישן.

המהדורה המוגבלת של הפיאסטה ST מצוידת כסטנדרט בחבילת הביצועים הכוללת דיפרנציאל מוגבל החלקה (QUAIFE), בקרת יציאה מהמקום ומחוון העלאת הילוכים בקו האדום. המנוע נותר ללא שינוי: 1.5 ליטר שלושה צילינדרים טורבו עם 200 כ"ס ו-29.6 קג"מ המשודך לתיבת 6 הילוכים ידנית, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 6.7 שניות.

2020 פורד פיאסטה ST אדישן

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.