קרסו טרייד אין מציעה ראש שקט לרוכשי רנו מגאן משנת 2008 ואליך עם 3 שנות אחריות, לראשונה בישראל לרכב מיד שנייה.

3 שנות אחריות לרנו מגאן מיד שנייה

לראשונה בשוק הרכב בישראל יוענקו שלוש שנות אחריות לרכבי יד שנייה. החלוצה הינה חברת קרסו טרייד אין שיוצאת במהלך מהפכני וראשוני מסוגו בתחום הטרייד אין בישראל, במסגרתו תעניק לכל רוכשי רנו מגאן משנת 2008 ואילך שלוש שנות אחריות על הרכב או 60,000 ק"מ.

 

לדברי אבינועם בר מנכ"ל קרסו טרייד אין : "שוק הטרייד אין בישראל הוא בעיקרו שוק שמרני וסטגנטי. החדשנות בשוק הרכב מתבטאת בעיקר בסגמנט הרכב החדש. כשמדובר ברכב משומש לרוב מסתפקים בהוזלות מחירים שעוצמתן משתנה בהתאם למלאים שמחזיקות החברות השונות וללחץ שלהם להיפתר ממנו. אבל, הלקוח הישראלי היום הינו לקוח מתוחכם וחכם שלמד לדרוש ובצדק ערך מוסף לרכישות שלו. הוא אינו מסתפק רק במחיר זול אלא בתועלות אמיתיות ."

 

אין ספק שהמהלך הזה, לא רק שיעלה את ערכן של רנו מגאן בשוק המשומשות, אלא ישפר גם את מכירות הרכבים החדשים של כלל דגמי רנו השונים בהצהרת בטחון חסר תקדים בשוק הרכב הישראלי. נציין שלא מדובר באחריות יצרן מפגוש לפגוש, אלא אחריות יבואן, כלומר אחריות לרכיבים העיקריים החשובים והיקרים ביותר ברכב כגון מנוע, תיבת הילוכים ומערכות החשמל השונות.

 

כבר מזמן אמרנו ששוק הרכב הישראלי כבר לא רדום והגעתם של מנהלים צעירים עם דם חדש, יוצרת תחרות של ממש על כיסו של הצרכן הפרטי עם מבצעי מכירות לרוב ותנאי מימון אטרקטיביים שפעם ניתן היה רק לחלום עליהם. אמנם ייקח עוד קצת זמן עד ששוק הרכב הישראלי יהיה באמת תחרותי כמו שווקים משוכללים באירופה ובעיקר בארה"ב, אך הכיוון הוא נכון וניתן לראות באופק את היום בו יבואן מסוים ירים את הכפפה ויחל ביבוא מותג במקביל ליבואן הרשמי כיום.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.