קאדילק מוכנה להשיק בקרוב את ה-CT4 החדשה בשוק האמריקאי, עם מנועים בהספקים של 237 כ"ס ועד ל-325 כ"ס, הנעה אחורית או כפולה ודגם ביצועים ספורטיבי CT4-V.

 

קאדילק מתכוננת להשקת מכונית הספורט סדאן שלה קאדילק CT4 החדש, המחליפה של קאדילק ATS אך בעוד שהו הייתה המתחרה של קאדילק למרצדס C קלאס, ב.מ.וו סדרה 3אודי A4 ועוד, CT4 החדשה תתחרה על התפר שבין אודי A3 סדאן ואודי A4. המתחרה של קאדילק למרצדס C קלאס היא קאדילק CT5 החדשה, המחליפה את ה-CTS.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

קדאילק CT4 החדשה מבוססת על גרסה משודרגת של פלטפורמת ההנעה האחורית Alpha 2 אשר שרתה את ה-ATS היוצאת, זו גם הסיבה שבסיס הגלגלים בדגם נותר ללא שינוי על 2,775 מ"מ והמרווח במושב האחורי נותר מצומצם יחסית כמו בדגם היוצא - מתאים לקטגוריה החדשה והנמוכה יותר בה מתחרה הדגם. עם אורך של 4,756 מ"מ CT4 ארוכה יותר ב-112 מ"מ מה-ATS וארוכה באופן יוצא דופן לסגמנט. הרוחב עומד על 1,815 מ"מ, תוספת חסרת משמעות של 10 מ"מ לעומת ה-ATS.

 

קאדילק CT4 ספורט
קאדילק CT4 Sport.

ללקוחות הדגם יעמוד מבחר של שלושה מנועים. דגם הבסיס מצויד בגרסה מעודכנת של מנוע ה-2.0 ליטר טורבו המוכר מהדגם היוצא, בהספק מרבי של 237 כ"ס ב-5,000 סל"ד ומומנט מרבי של 35.7 קג"מ המתקבל בין 1,500-4,000 סל"ד. מנוע זה משודך כסטנדרט לתיבת 8 הילוכים אוטו' והנעה אחורית, הנעה כפולה AWD מוצעת כאופציה.

 

מעל מנוע זה נמצא מנוע טורבו 2.7 ליטר חדש המחליף את מנוע ה-3.6 ליטר V6 האטמוספרי של הדגם היוצא. למנוע זה הספק מרבי של 309 כ"ס ב-5,600 סל"ד ומומנט מרבי של 48.1 קג"מ המתקבל החל מ-1,800 סל"ד. מנוע זה משודך לתיבת 10 הילוכים אוטו' והנעה אחורית, גם כאן מוצעת הנעה כפולה כאופציה.

 

קאדילק CT4
איכותית מה-ATS אך לא מרווחת יותר.

הדגם הבכיר והספורטיבי יותר CT4-V, מקביל לדגמי S של אודי לדוגמה, מצויד באותו מנוע 2.7 ליטר אך בהספק מרבי משודרג של 325 כ"ס ב-5,600 סל"ד ומומנט מרבי של 52.5 קג"מ החל מ-1,800 סל"ד. גם מנוע זה משודך לתיבת 10 הילוכים אוטו' והנעה אחורית עם אופציה להנעה כפולה.

 

דגם זה מצויד בנוסף במערכת בולמים אדפטיביים Magnetic Ride Control 4.0 בדגמי ההנעה האחורית או בולמי ZF MVS בדגמי ההנעה הכפולה, דיפרנציאל מוגבל החלקה אחורי, בורר מצבי נהיגה הכולל מצב מסלול וכפתור V-MODE על ההגה, מערכת בלימה של ברמבו וחישוקי "18 קלים. מערכת בלימה של ברמבו מגיעה כסטנדרט גם ברמת הגימור SPORT. בהמשך, קאדילק תציג גרסת ביצועים מלאה לדגם, כזו שתתחרה לדוגמה מול אודי RS3 סדאן.

 

קאדילק CT4-V
קאדילק CT4-V - דגם ביצועים מתחרה ל-S3 סדאן.

כבר מרמת הגימור הבסיסית הדגם כולל מפתח חכם, מסך גדול בלוח המחוונים, מולטימדיה "8 עם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, מצלמת HD אחורית במראה המרכזית, תאורת אווירה LED, בקרת אקלים מפוצלת, בקרת שיוט ועוד. ברמות הגימור הגבוהות יותר נוכל למצוא בנוסף ריפודי עור, משטח טעינה אלחוטי, כיוון חשמלי למושבים עם זכרונות, מראה מרכזית מתכהה, בלימה אוטונומית, תצוגה עילית, ניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, מערכת חניה אוטומטית, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד.

 

קאדילק CT4
הבטחה להתנהגות ספורטיבית במיוחד.

כאופציה, לקוחות הדגם יוכלו לשדרג למערכת הנהיגה הסמי-אוטונומית SuperCruise המאפשרת הסרה של הידיים מההגה בזמן הנהיגה בכבישים מהירים - המערכת רלוונטית לשוק האמריקאי והקנדי בלבד שכן היא מסתייעת במערכת מיפוי מתקדמת המכסה כיום 320,000 ק"מ של כבישים.

קאדילק CT4 מצוידת במערכת היגוי חדשה של בוש ובמערכת בלימה חדשה עם סיוע חשמלי eBoost. דגמי הספורט מצוידים בצמיגי run-flat, הדגמים האחרים מצוידים בצמיגי קונטיננטל עם טכנולוגיית ContiSeal. אלו צמיגים רגילים אך עם שכבה פנימית מיוחדת המונעת ניקוב מלא של הצמיג ובריחה של אוויר.

 

את קאדילק CT4 נפגוש בישראל במהלך המחצית הראשונה של 2020.

 

תגובות (1)

This comment was minimized by the moderator on the site

חמודה מאוד הבייבי קאדילק הזאת.

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location