אבי צור, מי שהיה עד לאחרונה מנכ"ל צ'מפיון מוטורס, יכנס בקרוב לתפקיד מנכ"ל קבוצת לובנסקי במקומו של דורני מנור שיתמנה מעתה ליו"ר הקבוצה.

אבי צור

חילופי תפקידים בקבוצת לובינסקי. אבי צור ימונה למנכ"ל קבוצת לובינסקי, יבואנית פיג'ו, סיטרואן וMG- לישראל, ויחליף את דורי מנור שיתמנה מעתה ליו"ר הקבוצה. יצחק מנור, יו"ר הקבוצה הנוכחי, יהיה לנשיא "מנור החזקות" הכוללת את כל החברות ברשות המשפחה.

צור, בן ה- 52, נשוי + 3, בעל ניסיון רב בענף הרכב, הינו בוגר תואר שני במנהל עסקים מטעם אוניברסיטת תל אביב, ובוגר תואר ראשון בהנדסת מכונות מטעם הטכניון. צור שימש בעבר כמנכ"ל קבוצת צ'מפיון מוטורס, והוביל את החברה להישגים בולטים, בעבר הרחוק יותר שימש כמנהל חטיבת מרצדס בכלמוביל.

 

דורי מנור, יו"ר קבוצת לובינסקי: "כניסתו של צור לתפקיד מתקיימת בתזמון מצוין, עם תחילת השיווק של פיג'ו 308 החדשה, מכונית הדגל של הקבוצה והשקת דגמים חדשים וחשובים נוספים. במהלך כהונתו צפויה הקבוצה להשלים הטמעה של מערכת מחשוב ERP חדשה ומתקדמת, לעבור למשכנה החדש במעוין שורק ועוד. היצרנים שאנו מייצגים, קונצרן PSA ו-SAIC Motors נמצאים בתנופה חזקה. אין לי ספק כי צור יצלח את שלל האתגרים העומדים בפניו ימשיך את התנופה, ואף יביא את הקבוצה להישגים רבים ומשמעותיים. אנו מברכים את צור על הצטרפותו למשפחת לובינסקי ומאחלים לו הצלחה רבה".

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.