מרצדס תצייד החודש את כל משפחת גרסאות ה-A קלאס במערכת הנעה היברידית פלאג-אין EQ עם הספק של 218 כ"ס וטווח חשמלי של כ-60 ק"מ.

 

בחודש אוגוסט האחרון מרצדס הציגה גרסאות פלאג-אין 250e לדגמים A קלאס האצ'בק וסדאן ו-B קלאס. כעת, בטיזר קצר בעמוד הפייסבוק הרשמי שלה, מרצדס רומזת כי החודש (מרץ) היא תרחיב את היצע דגמי הפלאג-אין של משפחת ה-A קלאס ותחשוף גרסאות פלאג-אין EQ לדגמים מרצדס GLA החדש, מרצדס CLA ומרצדס CLA שוטינג ברייק.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

מעבר לטיזר מרצדס לא מספקת לנו פרטים נוספים בשלב זה, אך אל תצפו לפגוש משהו אחר שלא ראינו כבר במרצדס A250e פלאג-אין. את מרצדס A250e פלאג-אין, דרך אגב, אנחנו אמורים לפגוש בישראל בקרוב, ככל הנראה כבר החודש.

 

מרצדס A250e
מרצדס A250e.

מערכת ההנעה ההיברידית פלאג-אין שתשרת את הדגמים (EQ Power) משלבת מנוע 1.33 ליטר טורבו בהספק של 160 כ"ס ו-25.5 קג"מ, המוכר לנו מדגמי ה-A קלאס הרגילים, עם מנוע חשמלי בהספק של 102 כ"ס ו-30.6 קג"מ. ההספק הכולל של המערכת עומד על 218 כ"ס והמומנט המרבי עומד על 45.9 קג"מ.

 

המערכת מעבירה את הכוח אל הגלגלים הקדמיים דרך תיבת 8 הילוכים כפולת מצמדים חדשה (8F-DCT) שתוכננה במיוחד לשימוש במערכת הנעה היברידית נטענת. במרצדס A 250e האצ'בק יחידת ההנעה הזו מאפשרת להשיג נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 6.6 שניות ומהירות מרבית של 235 קמ"ש.

 

סוללת ליתיום-יון גדולה יחסית בקיבולת של 15.6kWh תאפשר טווח נסיעה חשמלי של מעל ל-60 ק"מ, בדגמי ה- CLA 250e וקצת פחות מכך ב-GLA 250e. טעינה של הסוללה אפשרית גם דרך עמדת טעינה מהירה DC המאפשרת בזמן של 25 דקות להטעין 10-80 אחוז מקיבולת הסוללה.

בדגמים אלו תמצאו מאחורי גלגל ההגה מנופים בעלי תפקוד כפול. במצב החשמלי המלא הם מאפשרים בחירה מבין 5 עוצמות שונות של בלימה רגנרטיבית ובמצב נסיעה היברידי הם מאפשרים שליטה על תיבת ההילוכים.