סיאט חושפת את האלהמברה 2015 החדש שזכה למתיחת פנים הכוללת עיצוב מעודכן קלות לצד מנועים מעודכנים וחסכוניים יותר ותוספת של מערכות בטיחות מתקדמות.

2015 סיאט אלהמברה החדש

סיאט אלהמברה, המיניוואן 7 מושבים בגודל מלא של סיאט, זוכה להתחדש בדגמי 2015 בדומה לאח התאום שלו לקבוצה – פולקסווגן שאראן – שהוצג בגרסתו המחודשת מוקדם יותר השנה. השינויים הקוסמטיים בדגם מינוריים וכוללים פנסים ראשיים בעיצוב חדש בהם משולבת תאורת LED ליום, פגוש קדמי בעיצוב חדש ופנסים אחוריים מבוססי LED עם הגרפיקה המוכרת משאר דגמי סיאט העדכניים.

 

בתא הנוסעים אין שינוי למעט עדכון לאפשרויות הגימור, גלגל הגה חדש שנלקח ישירות מהלאון ועוד כמה שינויים קטנים בחלק מהכפתורים בתא הנוסעים. בנוסף לכך, האלהמברה מקבל את מערכת המולטימדיה החדשה של סיאט (Easy Connect).

 

שינוי משמעותי יותר נרשם בתחום יחידות ההנעה בדגם. כל יחידות ההנעה עומדות בתקן הזיהום אירו 6 כולל מנוע ה-1.4 טורבו TSI בהספק של 150 כ"ס המשווק עם הדגם בישראל ומשודך לתיבת 7 הילוכים DSG. בסיאט מציינים שהמנועים המחודשים מציעים חיסכון של עד 15% בצריכת הדלק לעומת הדור הקודם של מנועי הדגם. באירופה הדגם משווק עם מגוון רחב יותר של מנועים מעודכנים, כולל מנוע 2.0 טורבו בהספק של 220 כ"ס וכן מנועי דיזל בהספקים של 115-184 כ"ס.

 

בתחום הבטיחות, דגמי 2015 של האלהמברה המחודש, הצפוי לנחות בישראל לקראת סוף השנה, עודכנו במגוון מערכות בטיחות מתקדמות כולל, מערכת בלימה אוטו', מערכת התראה על עצמים באזורים מתים ובקרת סטייה מנתיב הנסיעה וכן בקרת שיוט אדפטיבית.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.