2021 אודי Q2 החדש
2021 אודי Q2 - מתיחת פנים לדגם.
2021 אודי Q2 החדש
2021 אודי Q2 - מתיחת פנים לדגם.

כארבע שנים לאחר שאודי הציגה לראשונה את ה-Q2, הקרוסאובר הקטן ביותר בהיצע של החברה, אודי מציגה את דגמי 2021 של ה-Q2 לאחר שאלו זכו למתיחת פנים מקיפה הכוללת עיצוב חיצוני מעודכן וספורטיבי יותר, גימור משודרג לתא הנוסעים, מערכת מולטימדיה חדשה ועוד.

 

בשלב זה כל התמונות של ה-Q2 המחודש שאודי משחררת כוללים את חבילת S ליין הספורטיבית המשולבת במהדורת השקה “edition one” של הדגם, אך גם בגרסאות הרגילות יותר של הדגם תפגשו מראה אגרסיבי/ספורטיבי יותר לעומת הדגם הנוכחי. העיצוב המעודכן לגריל הקדמי והפגוש הקדמי נועד לפי אודי להעניק לדגם מראה ספורטיבי ורחב יותר. הפנסים הראשיים זכו ליחידות תאורה חדשות (LED כסטנדרט כעת) עם חתימת תאורת יום חדשה ולרוכשים ישנה אופציה לשדרג לפנסי Matrix LED מתקדמים יותר עם חתימת תאורת יום דינמית.

גם הפנסים מאחור זכו ליחידות תאורה עדכניות ורוכשי הדגם יוכלו לבחור מבין שתי גרסאות לתאורת ה- LED האחורית - עם או תאורת מחוונים דינמית (סטנדרט עם פנסי Matrix LED). את העיצוב החיצוני המעודכן משלימים עיצוב חדש לפגוש האחורי, עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים ומבחר חדש של חמישה צבעים חדשים למרכב, כולל אפור בטון בדגמי S ליין.

 

2021 אודי Q2
עיצוב מעודכן גם לפנסים מאחור ולתחתית הפגוש.

לעומת העיצוב החיצוני שהשתדרג, תא הנוסעים זכה רק למספר עדכונים קלים בלבד. במקום רמות גימור, רוכשי הדגם יוכלו לבחור חבילות אבזור, כך לדוגמה ניתן לקבל את הדגם עם עיצוב חיצוני רגיל אך עם תא נוסעים בעיצוב S ליין, ניתן לבחור במושבי ספורט, ניתן להוסיף לחבילת S ליין תאורת אווירה מתקדמת אחורית לפס הקישוט לאורך הדשבורד, משענת הברך ועוד. את ריפודי האלקנטרה אודי החליפה בריפודים העשויים סיבי מיקרופייבר אקולוגיים (dinamica microfiber) - נראים ומרגישים בדיוק כמו אלקנטרה אך עשויים מפוליאסטר ממוחזר (חולצות, בקבוקים וכו'). 

 

2021 אודי Q2 החדש תא הנוסעים
שדרוג קל לתא הנוסעים.

את תא הנוסעים ניתן לקבל עם לוח מחוונים אנלוגי ומערכת מולטימדיה בסיסית ועד ללוח מחוונים דיגיטלי "12.3 ומולטימדיה "8.4 מתקדמת עם ניווט ותפעול קולי. ניתן להוסיף גם משטח טעינה אחלוטי, מערכת שמע מבית Bang & Olufsen עם 14 רמקולים ועוד. חיבור קבוע לרשת של מערכת המולטימדיה מאפשר באמצעות אפליקציה לפתוח/לנעול את הרכב מרחוק, לבדוק את מצב הדלק ועוד.

 

אודי Q2 החדש תאורת אווירה
תאורת אווירה אחורית.

אודי Q2 המחודש ישווק עם מבחר של חמישה מנועי בנזין ודיזל, אך בשלב זה אודי מציגה רק יחידת הנעה אחת: 1.5 ליטר טורבו עם 150 כ"ס ו-25.5 קג"מ אותה ניתן לשדרך לתיבת 6 הילוכים ידנית או 7 הילוכים כפולת מצמדים S tronic. את חלק מהמנועים ניתן יהיה לקבל עם מערכת הנעה כפולה קוואטרו.

מפרט מערכות העזר כולל (סטנדרט/כאופציה) בקרת שיוט אדפטיבית הפעילה בכל טווח המהירויות ואפשרות לשילוש עם מערכת זיהוי התמרורים בכדי להתאים את מהירות הנסיעה למהירות המותרת בדרך, נוכל למצוא גם מערכת חניה אוטומטית, מערכת שמירה על מרכז נתיב הנסיעה, גלגל הגה עם חיישני מגע לזיהוי אחיזה בהגה, בלימה אוטונומית, ניטור שטח מת ועוד.

 

תגיות: אודי Q2
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.