מספר חודשים לאחר שהשיקה באירופה את מתיחת הפנים לטיבולי, סאנגיונג חושפת כעת את הגרסה המוארכת והשימושית יותר של הדגם, הטיבולי XLV החדש לשנת 2021. הטיבולי והטיבולי XLV כבר לא משווקים בישראל, אך עם שלל השדרוגים הרבים שבוצעו בשני הדגמים יש להם כעת סיכויי הצלחה גדולים יותר בשוק המקומי שלנו.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

הטיבולי XLV נבדל מהגרסה הרגילה של הדגם בנפח תא המטען בעיקר, לטיבולי XLV נפח ענק של 720 ליטר ועד ל-1,440 ליטר עם קיפול המושבים מאחור, זאת לעומת 423 ליטר בטיבולי הרגיל.

 

2021 סאנגיונג טיבולי XLV החדש
טיבולי XLV.

חידוש משמעותי נמצא מתחת למכסה המנוע, שם סאנגיונג החליפה את מנוע ה-1.6 ליטר 128 כ"ס ו-16.3 קג"מ של הדגם היוצא במנוע 1.2 ליטר טורבו GDi-T עם הספק מרבי של 128 כ"ס ומומנט מרבי של 23.4 קג"מ המושג בטווח רחב ונמוך יותר של 1,750-3,500 סל"ד. מעל מנוע זה נמצא מנוע חדש נוסף המוכר לנו מהקורנדו החדש, מנוע 1.5 ליטר טורבו עם 163 כ"ס ו-28.5 קג"מ המשודך לתיבת 6 הילוכים אוטו'. את הטיבולי XLV ניתן לקבל גם עם מנוע 1.6 ליטר טורבו דיזל החדש של סאנגיונג, מנוע שהושק לאחרונה בישראל עם הקורנדו דיזל, בהספק מרבי של 136 כ"ס ומומנט מרבי של 30.6 קג"מ.

 

סאנגיונג טיבולי החדש תא הנוסעים
תא נוסעים חדש, מודרני וטכנולוגי.

העיצוב החיצוני זכה למספר עדכונים כך שכעת הוא מיישר קו עם שפת העיצוב העדכנית של סאנגיונג אותה פגשנו בקורנדו החדש. שינוי משמעותי יותר נפגוש בתא הנוסעים, שם סאנגיונג התקינה דשבורד בעיצוב חדש לחלוטין, שדרגה את איכות החומרים והגימור והתקינה מערכות שליטה ומידע מודרניות כולל לוח מחוונים דיגיטלי מלא "10.25, מערכת מולטימדיה "9 חדשה ומתקדמת וממשק חדש למערכת בקרת האקלים.

כמו בטיבולי הרגיל, גם דגם XLV שודרג במערכות בטיחות מתקדמות כולל בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, בקרת ערנות נהג, זיהוי תמרורים, ניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור, מערכת יציאה בטוחה, אור גבוה אוטומטי, ועוד.

 

תגובות (0)

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location