את ניסאן אריה (Ariya), הקרוסאובר החשמלי המשפחתי של ניסאן, לא זכינו לפגוש בישראל אך בעולם הדגם משווק עוד משנת 2021 ואם הוא היה משווק בישראל הוא היה מתחרה במרכז הזירה החשמלית מול דגמים כגון BYD אטו 3, ג'ילי EX5, דיפאל S05 ועוד. כעת, בשוק הבית היפני, ניסאן כבר חושפת את דגמי 2026 המחודשים של האריה אשר זכו למתיחת פנים.
בצד הויזואלי, דגמי 2026 המחודשים של ניסאן אריה שומרים על המראה המוכר של הדגם כאשר עיקר השינוי מתרכז בחזית החדשה של הדגם שעוצבה בהשראת שפת העיצוב העדכנית של החברה אותה פגשנו, לדוגמה, בליף החדשה. לצד החזית החדשה נמצא עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים (ולחיפוי האווירודינמי) וכאן מסתיים העדכון לדגם.
בתחום ההנעה אין כל שינוי לעומת הדגם היוצא כך שהדגם עדיין זמין עם הנעה קדמית 218 כ"ס ו-30.6 קג"מ בשילוב עם סוללת 63kWh (נטו) ולדגם זה נתון 0-100 קמ"ש של 7.5 שניות וטווח נסיעה של כ-402 ק"מ, מעל דגם זה נמצא את דגם 242 כ"ס בשילוב עם סוללת 87kWh ולדגם זה נתון 0-100 קמ"ש של 7.6 שניות וטווח נסיעה של 530 ק"מ.
עם אותה סוללת 87kWh נמצא את דגם ההנעה הכפולה e-4ORCE עם הספק משולב של 306 כ"ס ומומנט מרבי של 61.6 קג"מ, לדגם זה נתון 0-100 קמ"ש של 5.7 שניות וטווח נסיעה של 513 ק"מ. מי שרוצה את הדגם חזק יותר, עם מראה ספורטיבי וכיול תואם יכול לבחור באריה ניסמו (Nismo) עם הנעה כפולה בהספק משולב של 435 כ"ס ומומנט מרבי של 61.6 קג"מ, לדגם זה נתון 0-100 קמ"ש של 5.0 שניות, מהירות מרבית של 200 קמ"ש.
נתוני הטעינה נותרו ללא שינוי, כ-30 דקות לטעינה מהירה של 20% עד 80% ובזכות מטען פנימי 22kW טעינה ביתית 0-100% מסתיימת תוך 3.5 שעות עם הסוללה הקטנה או 5 שעות עם הסוללה הגדולה. הסוללה תומכת כעת גם בחיבור V2L בהספק של עד 1,500W.
חלל תא הנוסעים שומר על המראה המוכר אך עדיין נמצא בו מספר שינויים. תפירה בסגנון חדש לריפודי המושבים ברמת הגימור הבכירה עם עור נאפה, שילוב צבעים חדשים לחלל תא הנוסעים בגוונים של לבן וירוק והקונסולה בין המושבים זכתה לעיצוב מעודכן כך שכעת משטח הטעינה האלחוטי כבר לא נמצא מתחת למשענת המרכזית אלא במדף ייעודי בקצה הקונסולה. מערכת המולטימדיה עודכנה לדור חדש מבוסס אנדרואיד אוטומוטיב, התצוגה העילית עודכנה וכוללת תצוגה מתקדמת יותר של פעולת מערכות הבטיחות המתקדמות ועוד.

