לנד רובר דיפנדר החדש
דיפנדר החדש.
לנד רובר דיפנדר החדש
דיפנדר החדש.

הדיפנדר החדש נבחן כבר לאורך 1.2 מיליון ק״מ בתנאים קיצוניים שונים והוא קרוב מתמיד לחשיפה הרשמית, שתעשה בהמשך השנה.

 

לנד רובר נמצאת בשלבים האחרונים בפיתוחו של הדיפנדר החדש, אותו תחשוף החברה בהמשך השנה, ולציון 1.2 מיליון ק״מ שעברו דגמי אב הטיפוס של הדגם עברו עד לשלב זה, לנד רובר החליטה לספק לנו הצצה אל הדגם בתמונות מנקודות שונות על פני הגלובוס בהן הדגם נבחן.

 

את נקודת הציון של 1.2 מיליון ק״מ סיימו לבצע בתאריך ה-30 באפריל, תאריך סמלי עבור המותג שכן בתאריך זה בשנת 1948 לנד רובר הציגה את הדגם הראשון שלה בתערוכת אמסטרדם. הפעם הראשונה בה לנד רובר החלה לעשות שימוש בשם דיפנדר הייתה למעשה רק בתחילת שנות ה-90, כאשר לנד רובר החליפה את שמו הקודם של הדגם, לנד רובר 90 או לנד רובר 100 (המספר מציין את אורך בסיס הגלגלים), בכדי ליצור בידול ברור מה-דיסקברי שהוצג ב-1989.

 

לנד רובר דיפנדר החדש
דיפנדר החדש.

את ה-1.2 מיליון ק״מ הדגם לא בילה בנסיעה נינוחה על הכביש אלא בתנאים הקיצוניים ביותר, החל מנהיגה ספורטיבית על מסלול הנורבורגרינג, ממשיך למדבריות של דובאי בחום של 40 מעלות ונהיגה בחוג הארקטי בקור של 40- מעלות ועד למסלולי השטח הקשוחים של בגובה של 3,000 מטר בהרי הרוקי שבקולרדו.

 

לנד רובר דיפנדר החדש
דיפנדר החדש.

הדיפנדר הקודם היה רכב שטח קשוח וספרטני שלא השתנה משמעותית מאז שהוצג לראשונה בשנת 1983, למעט שדרוג מתבקש של יחידות הנעה ואבזור, זה החדש אמור להציע את אותן יכולות שטח גבוהות אך במקביל להציע לנהג ולנוסעים איכות חיים גבוהה משמעותית בתחומים של נוחות, אבזור, טכנולוגיה ובטיחות כולל אופציה ליחידת הנעה היברידית פלאג-אין. אם הדגם היוצא היה רכב שטח נטו, זה החד אמור להיות משהו בין הרנגלר של ג׳יפ לבין הלנד קרוזר של טויוטה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.