2015 סאנגיונג טיבולי
סאנגיונג טיבולי נחת בישראל.

טלקאר, יבואניתת סאנגיונג בישראל, מודיעה על תחילת השיווק של הקרוסאובר העירוני/קומפקטי החדש של סאנגיונג – הטיבולי. סאנגיונג טיבולי ישווק בישראל עם מנוע 1.6 ליטר 128 כ"ס, תיבת שישה הילוכים אוטו' ורמת אבזור גבוהה למדי במחיר של 119,900 שקל.

 

הטיבולי, שנחשף לראשונה לפני כשנה, אמנם משתייך לסגמנט B בו ניתן למצאו קרוסאוברים כגון ניסאן ג'וק ורנו קפצ'ור, אך הוא ניבדל מהם במידות חריגות לסגמנט הנושקות לסגמנט שמעליו מה שמבטיח לנוסעים רכב מרווח במיוחד יחסית, המתחרה היחידי שקרוב אליו הוא הויטרה של סוזוקי.

 

לטיבולי אורך של 4,195 מ"מ, רוחב של 1,795 מ"מ, גובה של 1,590 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,600 מ"מ. נפח תא המטען בדגם גדול גם הוא יחסית לסגמנט ועומד על 423 ליטר.

 

הטיבולי מציב תחרות קשה לא רק בתחום המידות והמרווח לנוסעים, גם בתחום העיצוב הוא עושה זאת עם עיצוב מוחצן ודרמתי המקבל חיזוק באמצעות חישוקי "18 כסטנדרט תאורת LED קדמית ואחורית וחלונות כהים המשלימים הופעה מוחצנת כמתבקש.

 

 

הטיבולי מצויד במנוע 1.6 ליטר e-XGi160 המייצר הדגם הספק מרבי של 128 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 16.3 קג"מ ב-4,600 סל"ד גובהים יחסית. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים אוטו' והשילוב הזה מספיק לצריכת הדלק משולבת גבוהה יחסית – 13.9 ק"מ לליטר.

 

בתחום האבזור, הדגם משווק ברמת גימור אחת נדיבה למדי הכוללת, בין היתר: בקרת אקלים מפוצלת, 4 חלונות חשמל ומראות צד חשמליות, בקרת שיוט, מערכת שמע 2DIN עם כניסת USB, דיבורית BT, בורר מצבי נהיגה, חישוקי "18, חלונות כהים מאחור ועוד. בתחום הבטיחות הדגם מצויד בשבע כריות אוויר, בקרת לחץ אוויר בצמיגים ובשלל מערכות עזר נוספות, אך ללא מערכות מתקדמות.

 

סאנגיונג טיבולי - מפרט טכני מלא. 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.