2021 סאנגיונג רקסטון החדש
סאנגיונג רקסטון החדש.
2021 סאנגיונג רקסטון החדש
סאנגיונג רקסטון החדש.

טלקאר, יבואנית סאנגיונג בישראל, מודיעה על תחילת השיווק של דגמי 2021 המחודשים של סאנגיונג רקסטון אשר זהו למתיחת פנים מקיפה. דגמי 2021 החדשים של הרקסטון מציגים עדכון מקיף לעיצוב החיצוני, מנוע 2.2 טורבו דיזל משופר עם 202 כ"ס, תיבת 8 הילוכים אוטומטית חדשה ומגוון שדרוגים לתא הנוסעים.

 

מנוע ה-2.2 ליטר טורבו דיזל e-XDi 220 של הדגם היוצא זכה למגוון שיפורים וכעת הוא מייצר הספק מרבי של 202 כ"ס, לעומת 181 כ"ס בעבר, לצד מומנט מרבי של 45 קג"מ, תוספת של 2.2 קג"מ, המתקבל בין 1,600-2,600 סל"ד. שדרוג נוסף בתחום ההנעה הוא החלפת תיבת ה-7 הילוכים הוותיקה (של מרצדס) בתיבת 8 הילוכים אוטומטית מודרנית עם תפעול אלקטרוני בתא הנוסעים (תיבת הילוכים של יונדאי/קיה/ג'נסיס).

 

2021 סאנגיונג רקסטון החדש
מנוע דיזל משופר ותיבת 8 הילוכים אוטומטית חדשה.

כמו בדגם היוצא הכוח אל הגלגלים עובר דרך מערכת הנעה כפולה. מערכת ההנעה הכפולה מעבירה את הכוח באופן קבוע רק לגלגלים האחוריים בכדי לחסוך בצריכת הדלק, את הקדמיים ניתן לשלב באופן אלקטרוני דרך הבורר בתא הנוסעים, דרכו ניתן גם לנעול את הדיפרנציאל האחורי או להכניס לפעולה את תיבת ההפחתה.

 

כל זה מאפשר לרקסטון להשיג נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 10.7 שניות, לעומת 11.9 שניות בדגם היוצא, ומהירות מרבית של 184 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת בדגם עומדת על 11.8 ק"מ לליטר בתקן WLTP. אחד היתרונות של הדגם שעדיין מבוסס על שלדת סולם הוא כושר גרירה גבוה של עד 3,000 ק"ג לנגרר עם מערכת בלימה, עם מתיחת הפנים נוספה לדגם גם בקרת יציבות משודרגת התומכת בנגרר.

 

2021 סאנגיונג רקסטון החדש תא הנוסעים
מולטימדיה חדשה, גלגל הגה חדש ועיצוב מחדש לקונסולה המרכזית.

העיצוב החיצוני של הרקסטון עודכן באופן מקיף עם עיצוב חדש ומוחצן לחזית הדגם הכוללת כעת גריל ענק ובולט ופנסי חזית חדשים. מאחור נוכל למצוא עיצוב חדש לפגוש ולפנסים שזכו לחתימת תאורה בצורת האות T שוכבת. לדגם היוצא הייתה נוכחות בזכות ממדיו הגדולים, הדגם החדש מוסיף גם נוכחות עיצובית מרשימה.

בתא הנוסעים המעודכן נמצא גלגל הגה חדש והתפעול האלקטרוני לתיבת ההילוכים אפשר לסאנגיונג לתכנן מחדש את הקונסולה בין המושבים כך שכעת היא מציעה יותר פתרונות אחסון שימושיים. בנוסף נמצא מערכת מולטימדיה מעודכנת "8 עם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, אפליקציות רדיו, חניה וניווט כגון WAZE. במתיחת הפנים נוספה לדגם אופציה ללוח מחוונים דיגיטלי "12.3, אך בישראל הדגם ישווק רק עם לוח מחוונים רגיל.

 

2021 סאנגיונג רקסטון החדש
תוספת של מערכות בטיחות מתקדמות.

גם בתחום הבטיחות הדגם זכה למספר עדכונים, רמת הגימור הבסיסית EX כוללת בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, בקרת סטייה מנתיב, בקרת ערנות נהג, זיהוי תמרורים ו-9 כריות אוויר. רמת הגימור הבכירה פרימיום מוסיפה מערכת שמירה על מרכז נתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור שטח מת כולל מניעת מעבר נתיב, בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור, מערכת יציאה בטוחה ועוד.

 

בכל רמות הגימור של הרקסטון נמצא 7 מושבים, בלם יד חשמלי עם Auto Hold, בקרת אקלים מפוצל עם פתחים לשורה השנייה והשלישית, מפתח חכם לכניסה והתנעה, דיבורית BT, חישוקי סגסוגת "18, תאוורת פנימית מסוג LED, שקעי USB בשורה הראשונה והשנייה, חלונות אחוריים כהים ועוד.

 

2021 סאנגיונג רקסטון החדש
רקסטון החדש.

רמת הגימור פירמיום מוסיפה דלת תא מטען חשמלית, חלון גג חשמלי, מושב נהג חשמלי עם זיכרונות, מושב נוסע חשמלי, אוורור למושבים הקדמיים, חימום למושבים בשורה הראשונה והשנייה, ריפודי עור הרמת שמשות באמצעות השלט. 2021 סאנגיונג רקסטון - מפרט טכני מלא להורדה.

 

2021 סאנגיונג רקסטון מחירון:

  • רקסטון 2.2 דיזל EX שבעה מושבים - 249,900 ₪
  • רקסטון 2.2 דיזל פרימיום שבעה מושבים - 286,900 ₪

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 12

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.