סובארו וטויוטה מרחיבות את שיתוף הדגמים וכעת סובארו מציגה את המיקרוואן טרזיה (Trezia) שגם יגיע לאירופה.

סובארו טרזיה החדשה

סובארו וטויוטה חתמו על הסכם שיתוף פלטפורמות ב-2008. הניצן הראשון להסכם זה, היא מכונית הספורט הקטנה FT-86 המבוששת לבוא. עד שזו האחרונה תחשף בגרסת הייצור, סובארו שואלת מטויוטה את היאריס וורסו S החדשה ולמעט סמל שונה מלפנים ועל ההגה ועיצוב חזית שונה, מדובר בשתי מכוניות זהות לחלוטין כמעט.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

הטרזיה החדשה מיועדת בעיקר לשוק היפני חובב הרכבים הקטנים והחסכוניים בדלק, אך הוא גם ישווק בספרד בחודשים הקרובים, כך שגם לישראל יש סיכוי שהוא יגיע בהתאם להסכמים בין סובארו לטויוטה ולראשונה מזה הרבה שנים, מאז ימי הג'אסטי מנוחתה עדן, לסובארו תהיה מכונית קטנה להציע.

 

בתחום המנועים, אותם מנועים המשרתים את הוורסו ימצאו את מקומם תחת מכסה המנוע. 1.3 ליטר בהספק 96 כ"ס ו-1.5 ליטר בהספק 105 כ"ס. שני המנועים משודכים לתיבת CVT רציפה ובגרסת ה-1.5 ליטר, כיאה לסובארו, תהיה גם אופציה להנעה כפולה. צריכת הדלק עם המנוע החלש תעמוד על 20 ק"מ לליטר ועם המנוע החזק על 18.3 ק"מ לליטר.

 

לסובארו יש עוד ליין שלם של רכבים קטנים יותר מהטרזיה החדשה, שכמעט כולם מבוססים על דגמים שונים של דייהטסו ומשווקים ביפן בלבד.