2019 סוזוקי ג'מני החדש
ג'מני החדש - שומר על המסורת.
2019 סוזוקי ג'מני החדש
ג'מני החדש - שומר על המסורת.

סוזוקי חושפת תמונות ופרטים ראשונים על הג'ימני 2019 החדש, בשלב זה בגרסתו לשוק היפני בלבד.

 

לאחר כל ההדלפות, סוזוקי חושפת כעת באופן רשמי תמונות ופרטים ראשונים על הג'ימני החדש, מספר שבועות לפני החשיפה המלאה של הדגם בחודש הבא. כעשרים שנה לאחר שהציגה את הדור השלישי והנוכחי של הדגם, סוזוקי מוכנה סוף סוף להציג את הדור הרביעי והחדש השומר על המסורת עם מרכב קטן, הנעה כפולה כסטנדרט וכיאה לרכב שטח אמיתי, הדגם שומר גם על שלדת סולם. וכן, גם הגלגל החלופי התלוי על דלת תא המטען מאחור נמצא גם בדור החדש של הדגם.

 

העיצוב החיצוני של הג'מיני שומר על מסורת בת 50 שנות דגם אך לפני הכל יש לציין כי הדגם המוצג כעת הוא הדגם המיועד לשוק היפני כך שחלק מהמפרט וסביר להניח שאף הגודל, יהיו שונים עבור הגרסה הגלובלית, אם תהיה כזו (סביר מאוד להניח שכן).

 

2019 סוזוקי ג'ימני תא הנוסעים
גם תא הנוסעים שומר על המסורת, קטן צפוף וגם, אך מודרני יותר בכל שאר התחומים.

הגרסה הרגילה של הדגם היא גרסת העונה לתקן kei היפני, כלומר האורך לא יעלה על 3.4 מטר, קצר מהדגם הנוכחי עם 3.69 מטר, והמנוע הוא מנוע 660 סמ"ק בהספק מרבי של 63 כ"ס. למרות הנפח הצנום, גרסה זו מצוידת בהנעה כפולה כסטנדרט ובתיבת 5 הילוכים ידנית או 4 הילוכים אוטו'.

 

הגרסה הבכירה של הדגם היא הג'ימני Sierra, הזוכה לעיצוב קרבי יותר עם פלסטיקה סביב בית הגלגלים ותוספת של חצאיות צד. דגם זה ישווק ביפן עם מנוע 1.5 ליטר אטמוספרי, הנעה כפולה כסטנדרט ותיבת 4 הילוכים אוטו' או 5 הילוכים ידנית.

 

סוזוקי ג'מני שלדת סולם
ממשיך עם שלדת סולם.

כאמור, הג'ימני החדש שומר על שימוש בשלדת סולם, חדשה עם מתלים משופרים. מערכת ההנעה הכפולה ותיבת העברה המאפשרת שלושה מצבי הנעה: 4X4, 2X4 ו-4X4L.

 

לראשונה בדגם, סוזוקי מציידת את הג'ימני במערכת בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל הפועל בטווח של 5-100 קמ"ש (5-60 קמ"ש להולכי רגל).

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 4

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.