הקונספט סוזוקי ik-2 הוא קונספט למכונית סופרמיני  חדשה שסוזוקי תחל לשווק באירופה בתחילת 2016 יחד עם מנוע 1.0 ליטר טורבו חדש.

סוזוקי ik2 קונספט

סוזוקי חושפת היום (ג') בתערוכת ז'נבה את הקונספט ik-2, קדימון למכונית סופרמיני חדשה למותג הגדולה יותר מהסוויפט ושתתחרה בתחילת 2016, באירופה ובישראל, ברכבים כגון מאזדה 2, פולקסווגן פולו, סקודה פאביה, יונדאי i20 ועוד. עוד לפני שהסופרמיני החדשה של סוזוקי תנחת כאן, השנה סוזוקי תחל לשווק שני דגמים חדשים: ויטארה החדש והסלריו העירונית שתחליף את האלטו ואת הספלאש במקביל.

 

הקונספט מבוסס על פלטפורמה חדשה של סוזוקי שתרשת בעתיד גם את הסוויפט הבאה, לפי סוזוקי הפלטפורמה החדשה מאפשרת לה להפחית משקל לצד קשיחות לפיתול גבוהה יותר ובכך לשפר את תחומי הבטיחות, היכולות הדינאמיות, צריכת הדלק ותחום ה-NVH.

 

הסופרמיני החדשה של סוזוקי תעשה, לראשונה בסוזוקי, שימוש במנוע 1.0 ליטר טורבו שלושה צילינדרים BOOSTERJET. סוזוקי עדיין לא חושפת את הנתונים הטכניים של המנוע כגון הספק או צריכת דלק.

 

 

עיצוב המכונית נשען על אבולוציה לשפת העיצוב הנוכחית של סוזוקי הנקראת בחברה "זרימה נוזלית". לפי סוזוקי עיצוב הדגם, הקרוב למדי לעיצוב שישרת את דגם הייצור הסופי בשנה הבאה, משלב בין דינאמיות לאלגנטיות. סוזוקי תצייד את הדגם באופציה לתאורת LED ראשית שתהפך לסטנדרט בשנים הבאות. לדגם מידות של 4,023 מ"מ אורך, 1,450 מ"מ גובה, 1,920 מ"מ רוחב (כולל מראות הצד) ובסיס גלגלים של 2,520 מ"מ, אלו מידות הגדולות משמעותית מאלו של הסוויפט וממוצעת לסגמנט.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.