סוזוקי ויטארה 2015 החדש, המתחרה בניסאן ג'וק ופיג'ו 2008, יוצע עם מנוע 1.6 ליטר 120 כ"ס, תיבת 6 הילוכים אוטו' ואופציה למערכת הנעה כפולה 4X4.

2015 סוזוקי ויטארה החדש
סוזוקי ויטארה - הקרוסאובר העירוני החדש של סוזוקי נחת בישראל.

מכשירי תנועה, יבואנית סוזוקי בישראל, תחל בקרוב בשיווקו של סוזוקי ויטארה החדש, רכב הפנאי החדש של סוזוקי שלמרות השם לא מחליף את הגרנד ויטארה -  הגדול יותר - אלא מתחרה בסגמנט נמוך יותר מול מאזדה CX-3, פיג'ו 2008, אופל מוקה, ניסאן ג'וק ועוד.

 

כאמור, הויטארה מתחרה בסגמנט הקרוסאוברים העירוניים וכאלו גם המידות החיצוניות שלו: 4,175  מ"מ  אורך, 1,755 מ"מ רוחב, 1,610 מ"מ גובה ובסיס גלגלים של 2,500 מ"מ. נפח תא המטען בדגם עומד על 375 ליטר ועם קיפול המושבים מאחור מתקבל נפח של 710 ליטר.                  

 

הויטארה מצויד במנוע 1.6 ליטר עדכני בספק מרבי של 120 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 15.9 קג"מ ב-4,400 סל"ד. עם תיבת 6 הילוכים אוטו' מנוע זה מספק בדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 12.5 שניות (13.0 ש' בדגם 4X4) ומהירות מרבית של 180 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 18.1 ק"מ לליטר בדגם עם הנעה קדמית ו-17.5 ק"מ לליטר בדגם עם הנעה כפולה.

 

דגם ההנעה הכפולה מצויד במערכת AllGrip המוכרת מסוזוקי קרוסאובר (SX4 S-CROSS). המערכת מציעה בחירה מבין 4 מצבי הנעה: Auto - נועד להציע צריכת דלק אופטימלית ושילוב של הגלגלים מאחור רק לפי הצורך, Sport - ניצול מרבי של ההנעה הכפולה לטובת אחיזה/ביצועים בכביש, Sonw -  לנהיגה על משטחים חלקים כגון בוץ ושלג,  Lock - שימוש מלא בדיפרנציאל מוגבל החלקה אלקטרוני והעברת המומנט לגלגלים בעלי האחיזה הגבוהה יותר לטובת עבירות מרבית בשטח.

 

 

הויטארה מצויד כסטנדרט בחישוקי סגסוגת "17, שבע כריות אוויר ובקרת יציבות, בקרת שיוט אדפטיבית מוצעת כאופציה. הדגם זכה לציון של חמישה כוכבים במבחני הריסוק של Euro NCAP. הורכשים יוכלו לבחור בין מגוון רחב של צבעים כולל שלושה שילובים של שני גוונים - צבע גג בשחור או בלבן (בהתאם לצבע הבסיס). 

 

סוזוקי ויטארה 2015 - מפרט טכני מלא.

 

מחירים:

החל מ-125,000 שקל לדגם הנעה קדמית GLX אוטו' והחל מ-132,000 שקל לדגם 4X4 GLXV.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.