סיאט איביזה FLOW, גרסת הסטיישן של ה-איביזה מגיעה לישראל עם מנועי TSI 1.2 ותיבת DSG.

סיאט איביזה סטיישן FLOW נוחתת בישראל

חברת צ'מפיון, יבואנית מותג סיאט בישראל, מרחיבה את משפחת דגמי הסופרמיני, ה-איביזה בישראל עם הצגתה של איביזה FLOW בתצורת סטיישן, שנחשפה בתערוכת פרנקפורט האחרונה. איביזה FLOW מצוידת במנוע 1.2 ליטר TSI בהספק של 105 כ"ס ו-17.5 קג"מ המושג ב-1550 עד 4100 סל"ד ובתיבת הילוכים DSG-7 המחיר התחלתי עומד על 111,900 ש"ח.

 

ל-איביזה סטיישן החדשה, בעבר להיט בקרב המוניות, מידות של: אורך 4227  מ"מ הגדול ב- 175 מ"מ מהתצורה הרגילה, כשבמידות הרוחב (1693 מ"מ) הגובה ( 1445מ"מ) ומרווח הגלגלים (2469 מ"מ) לא חל שינוי. תוספת הס"מ באורך הרכב מאפשר את הגדלת תא המטען מ- 292 ליטר ל- 430 ליטר. רמת הגימור  "סטייל" כוללת: מראות צד מחוממות עם קיפול חשמלי, בקרת שיוט, תאורת HOME COMING  מחשב דרך, מע' שמע הכוללת: רדיו דיסק מקורי נשלט מידית לצד גלגל ההגה קורא mp3, שקע AUX IN ושישה רמקולים. בנוסף, הגה וידית הילוכים מצופים עור, פנסי ערפל עוקבי פנייה, משענת יד לנהג, תאי אחסון מתחת במושבים הקדמיים והאחוריים, שקעי  12V מלפנים ומאחור.

 

שילוב מנוע ה- TSI יחד עם תיבת ה-DSG מציב את האיביזה FLOW בדרגת זיהום 3. בפועל זה אומר צריכת דלק משולבת של 18.9 ק"מ לליטר. גם הביצועים נהנים מהשילוב מנוע ותיבת הילוכים והאצה מעמידה ל-100 קמ"ש תערך כ-10 שניות על למהירות מרבית של 190 קמ"ש.

 

אין ספק כי תכנית החומש עלייה הכריז לפני מספר חודשים קונצרן פולקסווגן עבור סיאט, מורגשת היטב גם בשוק המקומי שלנו עם מסירות של כ-2800 רכבים שונים מדגמי סיאט בשנת 2010. עם האיביזה סטיישן, סיאט נכנסת לשוק רכבי הסטיישן המתפתח בישראל שלא רק הפסיק להתבייש להראות באחת, אלא החל להעריך את הפרקטיות של תצורה זו ולא פעם את העיצוב המוצלח כמו באיביזה סטיישן FLOW (בחו"ל estate).

 

גל מזור, מנהל חטיבת סיאט: "האיביזה הפכה בשנה שעברה ללהיט מכירות עם גידול של יותר ממאתיים אחוז וכ- 2800 כלי רכב שנמסרו ללקוחות. במטרה להרחיב את קהלי היעד שלנו אנו משיקים היום את גרסת ה- FLOW ששומרת אף בתצורת הסטיישן על המתכון להצלחה של האיביזה: עיצוב רענן וחד, תיבה אוטומטית מתקדמת, תא נוסעים איכותי, והפעם אף עם מנוע TSI טורבו עוצמתי. יתרונות אלו על פני המתחרים בתת סגמנט זה, בשילוב עם מחיר אטרקטיבי, מאפשרים לנו להציג חבילה הקורצת ללקוחות הפרטיים והעסקיים כאחד. אנו משוכנעים שגרסת ה- FLOW תעזור לנו לחזק את תהליך החדירה המחודש של מותג סיאט בישראל".

מראות צד מחוממות עם קיפול חשמלי, בקרת שיוט, תאורת HOME COMING מחשב דרך, מע' שמע הכוללת: רדיו דיסק מקורי נשלט מידית לצד גלגל ההגה קורא mp3, שקע AUX IN ושישה רמקולים. בנוסף, הגה וידית הילוכים מצופים עור, פנסי ערפל עוקבי פנייה, משענת יד לנהג, תאי אחסון מתחת במושבים הקדמיים והאחוריים, שקעי 12V מלפנים ומאחור.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.