סיטרואן לא ממתינה לתערוכת פריז וחושפת את ה-DS4. האצ'בק יוקרתית וספורטיבית ל-C4.

סיטרואן DS4 החדשה

רק אתמול חשפנו שסיטרואן תציג עוד השבוע את ה-DS4 ועם תחילת השבוע באירופה היא עושה זאת. העיצוב פושר יחסית לעומת דגם הקונספט ואפילו לעומת ה-DS3, כנראה שסיטרואן באמת חושבת גרמניה ורוצה להציג עיצוב בוגר ושמרני יחסית למרות שפרטי עיצוב לא חסרים כמו חוסרה של ידית פתיחה רגילה בדלתות האחוריות כמו באלפא רומיאו ג'ולייטה למראה דמוי קופה.סיטרואן מתארת את העיצוב כ- קומפקטי ושרירי, לראיה, ה-בתי הגלגלים הנפוחים יכוליםם לאכלס חישוקי 19 אינצ'.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

גם כאן סיטרואן מאפשרת לשמשה הקדמית לגלוש לאחור כמו ב-C3. לפי סיטרואן זה מאפשר לנהג מבט פנוראמי וזווית צפיה של 45 מעלה (מחפשים מסוקים?) ושימושיות יום יומית גבוהה יחד עם תנוחת ישיבה גבוהה יחסית . המידות דומות לאלו של ה-C4 הדשה עלייה מבוססת ה-DS4. 4.28 מטר אורך, 1.81 מטר רוחב, 1.53 מטר גובה, גבוהה יותר ב-7 ס"מ מה-C4 רחבה ב-4 ס"מ וקצרב ב-5 ס"מ.

 

ה-DS4 מצוידת בחמישה מנועים, 2 דיזל 3 בנזין. מנוע HDi בשני הספקים של 110 כ”ס ו-160 כ”ס . בתחום מנועי הבנזין, את גרסת הבסיס תשרת יחידת 120 כ”ס VTi והיחידה המוכרת 1.6 ליטר THP בשני הספקים, 155 כ”ס ו- 197 כ”ס. המנועים ישודכו לתיבת הילוכים ידנית ESG או רובוטית. בנוסף תוצג גרסה מיקרו היברידית המבוססת על מנוע ה-110 כ"ס HDi. זו לא גרסה היברידית מלאה כלומר אין מנוע חשמלי אלא רק מערכת עצור סע ואלטרנטור מתקדם לשימור אנרגיית הבלימה לטעינת המצברים. הגרסה ההיברידית תזכה לתיבה ידנית עם יחסי העברה שונים לחיסכון מקסימלי בדלק.

 

רוכשי ה-DS4 יוכלו לעצב את פנים הרכב לפי טעמם האישי. תאורת הפנים יכולה להשתנות לפי בחירת הנהג ויחד עם זאת יכלו הרוכשים לבחור את הסאונד של צלילי ההתראה השונים. מערכת השליטה המרכזית של הנהג eTouch תאפשר ביצוע שיחת חירום, ידנית או אוטומטית, לשרותי הצלה במקרה של תאונה.

החשיפה המלאה כאמור בתערוכת פריז בעוד פחות מחודש.