סיטרואן קקטוס החדש 2018
סיטרואן C4 קקטוס זכה למתיחת פנים מקיפה למדי.
סיטרואן קקטוס החדש 2018
סיטרואן C4 קקטוס זכה למתיחת פנים מקיפה למדי.

סיטרואן קקטוס החדש זכה למתיחת פנים מקיפה במיוחד, עם עיצוב משודרג משמעותית, תוספת של מערכות בטיחות מתקדמות וכן התקנה של מערכת PHC החדשה המבטיחה נוחות נסיעה רכה ונעימה במיוחד.

 

סיטרואן חשפה היום (ה') בפריס את ה-C4 קקטוס החדש לשנת 2018, זאת לאחר שהעניקה לדגם מתיחת פנים מקיפה הכוללת עדכון לעיצוב החיצוני, תוספת של מערכות בטיחות מתקדמות והתקנה של מערכת בולמים חדשה PHC שאמורה להעניק את הנוחות הסיטרואנית המפורסמת מבלי המורכבות של מערכות המתלים הקודמות.

 

סיטרואן השקיעה לא מעט בעיצוב החדש של הדגם, הבסיס נשאר אך המראה הכולל בוגר ויוקרתי יותר. העדכון לעיצוב החיצוני כולל עיצוב חדש לחזית הדגם הכוללת פנסי LED ראשיים, עיצוב מחדש לחלוטין גם לפנסים מאחור (LED) ולפגוש האחורי וכן הסרה של אחד מסימני ההיכר של הדגם היוצא, ה”AirBump”, מהדלתות, הפגוש האחורי והקדמי. זכר לאותן "בועות אוויר" נמצא בפס החיכוך בתחתית הדלתות, שגם הן עוצבו מחדש. בסך הכל מדובר בשדרוג מקיף במיוחד ולא אופייני למתיחת פנים של אמצע חיי דגם והתוצאה אולי פחות "שובבה" אך בהחלט מוצלחת.

 

2018 סיטרואן קקטוס החדש
כבר לא שובב למראה.

סיטרואן הייתה תמיד מילה נרדפת לנוחות נסיעה אך גם למורכבות טכנולוגית של מערכת המתלים שלה. בכדי להמשיך לספק את אותה נוחות מפורסמת אך מבלי המורכבות הטכנולוגית, סיטרואן פיתחה את מערכת בולמים חדשה הנקראת PHC - Progressive Hydraulic Cushions. בקצרה, במקום משכחי גומי בקצות מהלך הגלגלים, סיטרואן התקינה בוכנות הידראוליות בכל פינות הרכב מה שאפשר לה להתקין מערכת בולמים וקפיצים המסוגלים לספק נוחות נסיעה גבוהה יותר מהמקובל, זאת מבלי להתפשר על השיכוך במצבי קיצון.

נוחות נסיעה טובה מתקבלת לא רק באמצעות מערכת המתלים, אלא גם באמצעות מושבים נוחים וגם בנושא זה סיטרואן נתנה את הדעת (לא שהיה מה להתלונן על המושבים של הדגם היוצא). סיטרואן עיצבה מחדש את המושבים והתקינה בהם ספוגים בעלי צפיפות גבוהה האמורים לספק נוחות משופרת יחד עם תמיכה טובה יותר בגוף.

 

סיטרואן קקטוס המחודש ימשיך לעשות שימוש בשני מנועים: 1.2 ליטר שלושה צילינדרים בהספקים של 82 כ"ס עם תיבת 5 הילוכים ידנית ובגרסת טורבו עם 110 כ"ס ותיבת 5 הילוכים ידנית או 6 הילוכים אוטו'. עם מתיחת הפנים, סיטרואן מוסיפה להיצע גם את גרסת ה-130 כ"ס של מנוע זה ובשידוך לתיבת 6 הילוכים אוטו'. בגזרת מנועי בדיזל, הדגם ימשיך לעשות שימוש במנוע ה-1.6 ליטר BlueHDi עם 100 כ"ס עם תיבת 5 הילוכים ידנית, אך במהלך 2018 יצטרף להיצע מנוע ה-1.5 ליטר דיזל החדש של סיטרואן ופיג'ו (במשותף עם פורד) עם 120 כ"ס ותיבת 6 הילוכים אוטו'.

 

סיטרואן קקטוס 2018 תא הנוסעים
שקט ונוח יותר עם תוספת של מערכות בטיחות מתקדמות.

 

חידוש נוסף וחשוב בדגם הוא תוספת של מערכות בטיחות מתקדמות, כולל בלימה אוטונומית (5-85 קמ"ש), זיהוי תמרורים, בקרת סטייה מנתיב, ניטור שטחים מתים, מערכת חניה אוטומטית לניצב ובמקביל ותאורת אקטיבית לתוך הפניה. בנוסף ניתן למצוא את מערכת Grip Control עם בקרה על העברת הכוח אל הגלגלים הקדמיים לטובת שיפור האחיזה בשלג, בוץ או חול.

למעט המושבים החדשים ועדכון קל לגימור בתא הנוסעים אין שינוי של ממש, למעט התקנה של מערכת מולטימדיה עדכנית עם מעבד גרפי משופר וקישוריות מורחבת למכשירים סלולריים באמצעות אנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי. נוסעי הקקטוס המחודש יזכו לנסיעה שקטה יותר באמצעות תוספת של חומרי בידוד רעשים מתא המנוע והכביש ובכדי להפחית את רעשי הרוח הותקנו זכוכיות מעובות בעלות בידוד אקוסטי משופר.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.