סיטרואן משדרך תיבת 8 הילוכים אוטו' למנוע ה-1.2 ליטר טורבו 130 כ"ס של הדגם. בהמשך השנה גם בישראל.

 

סיטרואן החלה לשווק באירופה את הקרוסאובר C5 איירקרוס עם מנוע 1.2 טורבו 130 כ"ס בשידוך לתיבת 8 הילוכים אוטו'. עד עתה, מנוע זה שווק באירופה עם תיבת 6 הילוכים ידנית בלבד. את גרסת ההנעה החדשה הזו אנחנו מצפים לפגוש בישראל בהמשך השנה, גרסה שתאפשר ללובינסקי לשווק את הדגם ברמת הגימור הבכירה SHINE PK במחיר של פחות מ-170 אלף שקל.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

מנוע ה-1.2 ליטר PureTech מוכר לנו מדגמים רבים של פיג'ו וסיטרואן, כאן הוא כמו ב-3008 בהספק מרבי של 130 כ"ס ומומנט מרבי של 23.5 קג"מ. עם תיבת 8 הילוכים אוטו' לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 10.3 שניות, מהירות מרבית של 193 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 19.6 ק"מ לליטר.

 

סיטרואן C5 איירקרוס היברידי פלאג-אין
סיטרואן C5 איירקרוס PHEV.

קצת מאוחר יותר השנה, ובדרך גם לישראל, סיטרואן תחל לשווק את הדגם בגרסה היברידית פלאג-אין (PHEV) עם מערכת הנעה המשלבת מנוע 1.6 ליטר טורבו 180 כ"ס עם מנוע חשמלי בהספק של 110 כ"ס ו-32.6 קג"מ המשולב בתיבת 8 הילוכים אוטו'. ההספק הכולל של המערכת עומד על 225 כ"ס. את אותה המערכת נמצא גם בפיג'ו 3008 אך זה משווק גם בגרסת הנעה כפולה HYBRID4 עם מנוע חשמלי אחורי המעלה את ההספק הכולל ל-300 כ"ס.

הדגם מצויד בסוללת ליתיום-יון בקיבולת של 13.2kWh המאפשרת לדגם טווח נסיעה חשמלי של כ-50 ק"מ ונסיעה חשמלית מלאה עד למהירות של 135 קמ"ש.

תגובות (8)

This comment was minimized by the moderator on the site

170,000 ש"ח לקופסת פח מצועצעת? בטח העולם נפל על הראש.

This comment was minimized by the moderator on the site

זבל נשאר זבל לכל החיים

This comment was minimized by the moderator on the site

התכוונת אליך, מבין גדול?

This comment was minimized by the moderator on the site

מנוע הבנזין נמרץ יותר מגירסת הדיזל
ואע''פ כן עדיף הדיזל בחיסכון ואמינות לאורך זמן
וזה תקף גם כן לפג'ו 3008 ואופל קרוסלנד x.

This comment was minimized by the moderator on the site

כל המבינים הגדולים, עדיף שתסתמו את הפה שלכם. לכו תקנו יודאי מסריחה עם מנוע גדול, 0 אמינות, 0 חיסכון ואפס איכות.
בעולם כבר הוכח שהפלטפורמה הזו של פיג'ו סיטרואן אמינה מכולם. נוחות נסיעה אגדית ואמינה...

כל המבינים הגדולים, עדיף שתסתמו את הפה שלכם. לכו תקנו יודאי מסריחה עם מנוע גדול, 0 אמינות, 0 חיסכון ואפס איכות.
בעולם כבר הוכח שהפלטפורמה הזו של פיג'ו סיטרואן אמינה מכולם. נוחות נסיעה אגדית ואמינה לעומת הדברים שהיו בעבר וצריכת דלק מדהימה בכל גרסה.

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

סיטרואן ופג'ו עשו מהפכה בעולם הרכב
הצרפתיות הללו ממש מוצלחות
במחירים חסרי תקדים וכנוחוגיות ללא פשרות
הבעלים של פג'ו היום לא אחר מאשר ממהנדסים הבכירים של פאררי זה מסביר הכל .(תראו את החלק האחורי ...

סיטרואן ופג'ו עשו מהפכה בעולם הרכב
הצרפתיות הללו ממש מוצלחות
במחירים חסרי תקדים וכנוחוגיות ללא פשרות
הבעלים של פג'ו היום לא אחר מאשר ממהנדסים הבכירים של פאררי זה מסביר הכל .(תראו את החלק האחורי פנסים של ה 3008 ותבינו לבד )
המהנדסים שלהם מהטובים בעולם.
ולכל אלו שמתיימרים להבין במכוניות
לכו תעשו שיעורי בית תיבות ההילוכים מהטובות ביותר בעולם.
תיבות הה

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

ברור לכולם שיש לא מעט תגובות של חברות פרסום, מי שבאמת מבין ברכבים יודע שהיחידים שלא יראו מוסך זה הרכבים של קיה. תעשו לעצמכם ולנו טובה, לכו לעשות שיעורי בית.

There are no comments posted here yet
הצג תגובות נוספות

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location