אחרי ההשקה של ה-DS3 לא נחים בסיטרואן והיא מציגה את ה-DS3 "רייסינג" עם 196 כ"ס בכתום לוהט.

קונצרן PSA כנראה החליט לקחת עצמו בידיים ולא נח לרגע. אחרי ה-C5 ה"גרמנית" והC3 החדשה והתעוזה הסיטרואנית עם ה DS3 (ומשפחת ה DS שתבוא בהמשך), שסוף סוף הראתה שסיטרואן לא שוכחת את מה שהיה כה מיוחד בה בעבר, היא משיקה בתערוכת ז'נבה הקרובה את ה-DS3 "רייסינג" האצ'בק חמה שמזמן לא הייתה בארסנאל של סיטרואן. למרות שכרגע סיטרואן צפוייה לייצר רק כ 1000 יחידות ממנה (או שזה נסיון לראות מה יוליד יום?).

 

כמה חמה? אז בליבה פועם מנוע 1.6 ליטר THP משופר עם מגדש טורבו בלחץ גבוהה (משיתוף הפעולה עם ב.מ.וו ושנמצא גם במיני בקופר S) המספק 196 כ"ס, 6.9 שניות ל-100 קמ"ש ומהירות מירבית של 225 קמ"ש עם פולו/גולף GTI מול העיניים. כמובן שזה לא מסתכם במנוע בלבד והגרסה החמה הזו תצוייד במתלים אדפטיבים שעברו כיול מחדש, היא רחבה יותר ב 30 מ"מ מה-DS3 הרגילה ונמוכה בכ-15 מ"מ.

 

כנראה שהגיע הזמן שסיטרואן תעשה שימוש בחטיבת הראלי המעולה שלה, שאחראים על הכיול של ה-DS3 "רייסינג".  עם כתום לוהט, חיפויי גלגלים דמויי קרבון, וכיתוב מיוחד מאחור לגרסת ייצור מוגבלת ללא ספק מייחדים את הגרסה הזו מזו הרגילה.  אם שנת 2010 הולכת להראות כך אז זה הולך להיות עשור בהחלט מעניין, בכלל ניכר שהיצרנים האירופאים התחילו להבין שההם מהמזרח נוגסים עמוק מידי ביבשת ומציגים שלל רכבים מרשימים עיצובית וטכנולוגית.

 

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 8

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.