מיני קאנטרימן JCW החדשה 2020
מיני קאנטרימן JCW החדשה.
מיני קאנטרימן JCW החדשה 2020
מיני קאנטרימן JCW החדשה.

עם 306 כ"ס ונתון 0-100 קמ"ש של 4.9 שניות, גרסאות ה-JCW החדשות של מיני קלאבמן ומיני קאנטרימן הן הגרסאות החזקות ביותר אי פעם של מיני.

 

מיני חושפת את גרסאות הקצה הספורטיביות JCW למיני קאנטרימן ומיני קלאבמן עם מנוע ה-2.0 ליטר טורבו החזק ביותר אי פעם במיני. מדלק מוטורס, יבואנית דגמי מיני בישראל, נמסר כי גרסאות אלו ישווקו בישראל במהלך הרבעון האחרון של השנה.

 

מנוע ה-2.0 ליטר טורבו החדש שבגרסת ה-JCW מייצר כעת הספק מרבי של 306 כ"ס ומומנט מרבי של 45.9 קג"מ, תוספת משמעותית של 75 כ"ס ו-10.2 קג"מ לעומת מנוע ה-2.0 ליטר המותקן במיני JCW שלוש דלתות. מיני מציינת כי המנוע זכה לשדרוג מקיף בכדי לייצר את הנתונים האלו והוא מצויד בנוסף במערכת פליטה חדשה הכוללת מסנן חלקיקים למנועי בנזין.

 

מיני קלאבמן JCW החדשה 2020
מיני קלאבמן JCW החדשה.

תוספת הכוח הנכבדת מאפשרת למיני קלאבמן JCW להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בזמן של 4.9 שניות, שיפור של 1.4 שניות, ולהשיג מהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש. מיני קאנטרימן JCW "מסתפק" בנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 5.1 שניות, שיפור של 1.5 שניות לעומת הדגם היוצא, ובמהירות מרבית זהה.

 

 

מיני קלאבמן JCW תא הנוסעים
מושבי ספורט וגימור לתחושה ספורטיבית.

המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית שהותאמה במיוחד למנוע החדש והכוח עובר אל כל ארבעת הגלגלים דרך מערכת הנעה כפולה 4ALL. מיני התקינה בדגם דרך דיפרנציאל מוגבל החלקה חדש אשר כיול במקביל למערכת בקרת היציבות בכדי לשפר את המשיכה בתנאי אחיזה גבוליים. המתלים זכו לכיול חדש וספורטיבי יותר לעומת הדגמים הרגילים ולקוחות הדגמים יוכלו לבחור כאופציה בבולמים אדפטיביים ובהנמכת מרכב של 10 מ"מ.

את המנוע הבריון תוכלו לקבל בדגם השלוש דלתות רק במיני JCW GP אותה מיני תציג בהמשך השנה כמהדורה מוגבלת לדגם.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.