פולסטאר O2
פולסטאר O2.
פולסטאר O2
פולסטאר O2.

פולסטאר מסירה את הלוט מעל קונספט מרהיב למכונית ספורט קבריולט 2+2 חשמלית. הקונספט הוא עוד תצוגה של פולסטאר למה שאנחנו יכולים לצפות לו מהמותג למכוניות ביצועים של וולוו. פולסטאר עוקצת במעט את טסלה ומדגישה שהדגם שלה זה לא רק תאוצה מהירה בקו ישר וההנאה האמיתית מתחילה כאשר מסובבים את ההגה.

 

העיצוב והפלטפורמה הייעודית של הדגם נלקחו מפולסטאר 5, מכונית הסדאן העתידית של פולסטאר אותה פגוש בשנת 2024. לפי פולסטאר, פלטפורמת האלומיניום המודולרית הייחודית שלה קשיחה וקלה במיוחד והיא זו שתאפשר לחברה לייצר רכבים עם יכולות דינמיות גבוהות ובמשקל קל יחסית לרכב עם הנעה חשמלית.

 

פולסטאר O2
פולסטאר O2.

למרות התפיחה הזו על השכם והקונספט המרהיב הזה, פולסטאר די מאכזבת שכן למרות שהיא מגדירה את עצמה כמותג יוקרה למכוניות ספורט, למעט פולסטאר 1 ההיברידית בייצור מוגבל, שאר דגמי החברה הנוכחיים, הפולסטאר 2, ומרבית העתידים, פולסטאר 3 ופולסטאר 4, הם בכלל דגמי SUV. רכב ספורט של ממש כמו הקונספט O2? אולי לאחר שנת 2025.

 

פולסטאר O2
פולסטאר O2.

עיצוב תא הנוסעים של הקונספט הוא המשך ישיר של המינימליזם השוודי המוכר כולל שימוש בחומרים ואריגים המעניקים תחושה טבעית יותר - מרביתם ממוחזרים כמובן. במרכז הדשבורד הנקי נמצא מסך "15 אנכי הפועל על בסיס מערכת ההפעלה של גוגל לרכבים, מול הנהג נמצא לוח מחוונים דיגיטלי קטן המספק לנהג רק את המידע המשמעותי.

 

פולסטאר O2
פולסטאר O2.

בצד הגימיקים, מאחורי המושבים הקדמיים יש רחפן אוטונומי מתקדם המסוגל לעקוב אחר הרכב עד למהירות נסיעה של 90 קמ"ש. בזכות התכנון האווירודינמי של הדגם הרחפן יוכל להמריא גם כאשר הרכב נמצא בתנועה.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 5

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.