2022 פורד ריינג'ר החדש
פורד ריינג'ר החדש.
2022 פורד ריינג'ר החדש
פורד ריינג'ר החדש.

פורד ריינג'ר מעולם לא שווק בישראל, אך למעשה אנחנו כן מכירים אותו שכן בעבר שווק כאן הטנדר מאזדה BT-50 שהתבסס על הריינג'ר - מהימים שפורד עוד החזיקה בבעלות על מאזדה (היום כבר לא). הריינג'ר הוא טנדר קומפקטי במונחים אמריקאים (דומה בגודלו לטויוטה היילקס) אותו פורד משווקת מאז שנת 1983, בתצורה שונה בהתאם לשוק היעד - הדגם משווק כיום ב-180 מדינות שונות. הגרסה האחרונה של הדגם לשוק האמריקאי הוצגה בשנת 2011 וכעת פורד מציגה את הדור החדש של הדגם.

 

את הפיתוח של פורד ריינג'ר 2022 החדש הובילה החטיבה האוסטרלית של פורד, המייצגת את אחד משוקי היעד העיקריים של הדגם, ולפי פורד התכנון של הדגם נעשה בהתאם לפידבק מלקוחות הדגם היוצא. התוצאה, מהצד הויזואלי, היא עיצוב חדש ואגרסיבי בהשראת דגמי סדרה F העדכניים של פורד.

 

2022 פורד ריינג'ר תא הנוסעים
תכלתי ומודרני.

תא הנוסעים של הריינג'ר החדש משלב מראה תעשייתי של רכב עבודה יחד עם טכנולוגיה עדכנית כגון מערכת מולטימדיה SYNC 4 עם מסך אנכי בגודל "12, משטח טעינה אלחוטי, לוח מחוונים דיגיטלי "10, שקעי טייפ C וטייפ A לטעינה מלפנים ומאחור, תפעול אלקטרוני לתיבת ההילוכים, חיבור קבוע לרשת האינטרנט, אפליקציה לשליטה מרחוק על הרכב, עדכוני OTA ועוד. לצד זה, פורד הקשיבה ללקוחות ולא הסירה ממשקי שליטה פיזיים כגון ממשק בקרת אקלים, בורר מצבי שטח ועוד, ממשקים חשובים עוד יותר ברכב עבודה בו התפעול מתבצע לא פעם עם כפפות עבודה על כפות הידיים.

 

2022 פורד ריינג'ר החדש
מנועי בנזין ודיזל.

בשלב זה פורד לא מספקת לנו את כל הנתונים הטכניים על הדגם וכך גם בתחום ההנעה, אך בחברה כן מציינים כי הדגם ישווק עם שלושה מנועי טורבו דיזל, 2.0 ליטר ארבעה צילינדרים בגרסת מגדש טורבו יחיד או טווין-טורבו ומנוע 3.0 ליטר V6 טורבו דיזל חדש, או מנוע 2.3 ליטר EcoBoost טורבו בנזין. בהתאם לשוק היעד והמנוע, לרכושים תהיה אופציה לבחור בין תיבת 6 הילוכים ידנית, 6 הילוכים אוטומטית או 10 הילוכים אוטומטית - סטנדרט במנוע ה-2.3 ליטר.

 

פרטים מלאים על הדגם פורד תחשוף בתחילת השנה הבאה, אז גם נוכל ללמוד האם לראשונה הדגם ישווק גם כאן בישראל כמתחרה להיילקס, D-MAX ועוד.

 

2022 פורד ריינג'ר החדש
.פורד ריינג'ר החדש
תגיות: פורד
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.