אחרי המונדיאו, גם פורד S-MAX וגם הגלקסי יקבלו את מנוע ה-1.6 ליטר EcoBoost בהספק 160 כ"ס המציע שיפור של כ-40% בצריכת הדלק.

פורד S-MAX  - מוריד נפח ומשפר ביצועים וצריכת דלק

פורד ממשיכה לצייד את הדגמים המוחדשים שלה במנועי EcoBoost עם הגדשת טורבו. מנוע 1.6 ליטר EcoBoost מייצר הספק של 160 כ"ס ומומנט של 24.5 קג"מ בטווח של 1600-4000 סל"ד. לשיפור צריכת הדלק, לכל הדגמים המצוידים במנוע זה מתווספים: מערכת לטעינת המצברים בניצול אנרגיית הבלימה, מערכת פורד ECO המסייעת לנהג לשמור על צריכת הדלק וכן וכונס אוויר בפגוש הקדמי עם תריסים הנסגרים במהירות גבוהה להפחתת הגרר.

 

עם תיבת הילוכים ידנית, 9.8 שניות ידרשו ל-S-MAX להאיץ ל-100 קמ"ש (9.9 ש' גלקסי) והמהירות המרבית עומדת על 204 קמ"ש (201 קמ"ש גלקסי). צריכת הדלק המשולבת עומדת על 14.3 ק"מ לליטר ב-S-MAX ו-13.9 ק"מ לליטר בגלקסי. נתונים אלו טובים בכ-40% לעומת מנוע ה-2.3 ליטר המיושן בו עושה שימוש ה-S-MAX המשווק כאן בישראל. נכון לעכשיו, מנוע זה לא משודך לתיבת הילוכים אוטומטית, מה שימנע מבעדו להגיע ארצה נכון לעכשיו.

 

בהמשך, פורד תצייד את מנוע זה גם במערכת עצור/סע שתסייע עוד יותר לשפר את צריכת הדלק. המיניוואן הכי יפה בסביבה הופך גם ל-הכי חסכוני יחד עם שיפור בביצועים.

תגיות: פורד
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.