2018 קאדילק CT6 החדשה
קאדילק CT6 V-Sport.
2018 קאדילק CT6 החדשה
קאדילק CT6 V-Sport.

קאדילק CT6 זוכה למתיחת פנים כולל גרסת ביצועים חדשה עם מנעו 4.2 ליטר V8 טווין טורבו עם 550 כ"ס.

 

לקראת תערוכת ניו יורק הנפתחת בסוף החודש הנוכחי, קאדילק חושפת גרסת קצה ספורטיבית לספינת הדגל שלה CT6 V-Sport, המצוידת במנוע ה-V8 טווין טורבו החדשה שלה. בנוסף, זו הצצה ראשונה שלנו אל דגמי 2018 המחודשים של ה-CT6 אשר זכו למתיחת פנים.

 

קאדילק CT6 V-sport מצוידת כאמור במנוע ה-4.2 ליטר V8 טווין-טורבו החדש של קאדילק, עם הספק מרבי של 550 כ"ס ומומנט מרבי אדיר של 86.7 קג"מ. לפי קאדילק המנוע תוכנן מדף חלק בכדי שיוכל להציע איזון אופטימלי בין ביצועים, נצילות ומידות קטנות. כחלק מכך קאדילק התקינה את צמד מגדשי הטורבו במרווח בין שני ראשי המנוע, דבר המפחית לפי החברה את השהיית הגדישה. המנוע כולל מערכת ניתוק צילינדרים המאפשרת למנוע לפעול בזמן שיוט על 4 צילינדרים בלבד.

 

המנוע משודך לתיבת 10 הילוכים אוטו' המעבירה את הכוך לכל ארבעת הגלגלים דרך מערכת הנעה כפולה. הדגם מצויד בכיול אגריסיבי יותר למתלים ובמערכת בולמים אדפטיבית Magnetic Ride. לרשות הנהג בורר מצבי נהיגה הכולל מצב מסלול המקשיח את הבולמים, מחדד ומקשיח את ההיגוי, מערכת ההיגוי האחורית מכוונת לנהיגת מסלול, מערכת ההנעה הכפולה בתעדוף לציר האחורי ומערכת בקרת היציבות מאפשרת חופש רב יותר לתנועה סביב ציר הסבסוב.

 

קאדילק CT6 V-SPORT
קאדילק CT6 V-SPORT.

לעומת ה-CT6 היוצאת אנחנו פוגשים עיצוב חדש ומודרני יותר לפנסים מלפנים ומאחור (LED מלא), עיצוב חדש לפגושים ודלת תא המטען וכן עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים. בתא הנוסעים נוכל למצוא מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך "10 באיכות FHD עם הבטחה לחווית תפעול בדומה למכשיר סלולרי. המערכת כולל אפשרות לעדכון תוכנה דרך רשת האינטרנט באמצעות חיבור 4G LTE. בנוסף נמצא משטח טעינה אלחוטי דור 2 בהספק של 5W, מראה מרכזית המחוברת למצלמה אחורית, מצלמת 360 מעלות הכוללת הקלטה, מערכת חניה אוטומטית ועוד.

קאדילק ציידה את ה-CT6 המחודשת בשפע של מערכות בטיחות מתקדמות, כולל בלימה אוטונומית לפנים ואחור, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור שטחים מתים כולל תנועה חוצה מאחור עם זיהוי הולכי רגל, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית ועוד. בנוסף, מחוץ לדגם V-Sport" קאדילק ציידה את ה-CT6 המחודשת במערכת הנהיגה האוטונומית שלה Super Cruise המאפשרת נהיגה אוטונומית מלאה בכבישים מהרים.

 

עם כל הכבוד ל-CT6 המחודשת, המכונית החשובה באמת של קאדילק לתערוכת ניו יורק היא ה-XT4, הקרוסאובר הקומפקטי הראשון של קאדילק ואח קטן ל-XT5.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.