קאדילק XT6
קאדילק XT6 (ברמת הגימור ספורט).
קאדילק XT6
קאדילק XT6 (ברמת הגימור ספורט).

קבוצת UMI יבואנית שברולט, קאדילק ואיסוזו, מודיעה על תחילת השיווק של קאדילק XT6, הקרוסאובר 7 מושבים החדש והיוקרתי של קאדילק וכפי שהשם רומז, הוא כמובן גדול יותר, משמעותית, מה-XT5. קאדילק XT6 ישווק בישראל עם מנוע 3.6 ליטר 310 כ"ס, בשתי רמות גימור/עיצוב שונות עם שפע של אבזור ובמחיר תחרותי למדי של החל מ-399,900 שקל ועד ל-439,900 שקל.

 

לקאדילק XT6 אורך של 5,050 מ״מ, גובה של 1,784 מ״מ, רוחב של 1,964 מ״מ ובסיס גלגלים של 2,863 מ״מ, אלו מידות דומות למתחרים כגון אודי Q7 למעט בסיס הגלגלים הקצר יחסית (למתחרים בסיס גלגלים של 3.0 מטר). נפח תא המטען מספק גם כאשר כל המושבים בשימוש עם 357 ליטר, את זה אפשר להגדיל לנפח של 1,220 ליטר עם קיפול השורה השלישית ועד לנפח עצום של 2228 ליטר עם קיפול שתי השורות מאחור.

 

קאדילק XT6
קאדילק XT6.

בחזית הדגם נמצא את המנוע המוכר לנו מקאדילק XT5, מנוע 3.6 ליטר V6 אטמוספרי בהספק מרבי של 310 כ"ס ומומנט מרבי של 37.3 קג"מ המשודך לתיבת 9 הילוכים אוטו' למערכת הנעה כפולה, זה מספיק לייצר נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של כ-7 שניות. למנוע מערכת לניתוק שני צילינדרים לטובת חיסכון קל בצריכת הדלק בזמן שיוט בכביש המהיר.

העיצוב החיצוני של הדגם מוחצן וזקוף כמיטב המסורת האמריקאית ועם מידות הענק של הדגם, לקאדילק XT6 אפקט הגעה מרשים, לכך גם תורמים חישוקי הענק בקוטר של "20. כאמור, קאדילק XT6 ישווק בשתי רמות גימור שכל אחת מעניקה לדגם מראה חיצוני/פנימי קצת שונה, כך לדוגמה ברמת הגימור SPORT נמצא גריל מושחר, עיצוב שונה לחישוקי הגלגלים וגימור קרבון בתא הנוסעים. תא הנוסעים של קאדילק XT6 יהיה מוכר לכל מי שמגיע מה-XT5 המחודש, זה אולי לא תא נוסעים ברמה של המתחרות מגרמניה, למרות החומרים האיכותיים המרכיבים אותו ו-4 אפשרויות לשילובי צבע הריפודים והדשבורד, אך ה-XT6 מפצה על כך ברשימת אבזור ארוכה במיוחד וכמובן תג המחיר התחרותי במיוחד.

 

קאדילק XT6 תא הנוסעים
רשימת אבזור ארוכה.

בכל רמות הגימור נמצא, בין היתר: בקרת אקלים מפוצלת ל-3 אזורים ופתחי מיזוג בתקרה לכל שורות המושבים, מולטימדיה "8 מקורית עם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, שני שקעי USB לכל אחת משורת המושבים (3 מסוג טייפ C), תצוגה עילית, מסך "8 בלוח המחוונים, מושב נהג ונוסע חשמלי עם אוורור, ריפודי עור, חימום לכל המושבים, כיוון חשמלי לגלגל ההגה, שתי זכרונות למצב המושבים, ההגה ומראות הצד, תאורת LED מלאה, תאורת אווירה בתא הנוסעים, פתיחה חשמלית ללא מגע לדלת תא המטען, חיישני תאורה וגשם, חלון גג פנורמי, התנעה מרחוק באמצעות מפתח הרכב, מפתח חכם, מערכת שמע מבית BOSE עם 14 רמקולים ועוד. קאדילק XT6 - מפרט טכני מלא להורדה.

 

קאדילק XT6
מפרט עשיר של מערכות בטיחות מתקדמות.

כל הדגמים מצוידים במפרט עשיר של מערכות בטיחות מתקדמות: התראה מפני התנגשות חזיתית כולל אינדיקציה על המרחק בזמן מהרכב מלפנים, מערכת התראה ובלימה אוטומטית לזיהוי הולכי רגל כולל מערכת התראה לזיהוי הולכי רגל בנסיעה לאחור. חנייה אוטומטית כולל בלימה אוטומטית, בלימת חירום אוטונומית במהירות נמוכה (מעל 8 קמ"ש) גם בנסיעה לאחור, התראה ותיקון סטייה מנתיב ,מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, שליטה אוטומטית על אורות גבוהים למניעת סנוור, התראת "שטח מת" במראות, התראה על הימצאות ילד/ה במושב האחורי (REAR SEAT REMINDER), מצלמת מראה HD כולל שוטף מצלמה- בלחיצת כפתור המראה הופכת לצג מקרין, מצלמת חניה היקפית HD 360 , עם מבט מעוף ציפור כולל אפשרות לבחור זוויות צפייה כולל מבט על הוו גרירה, פתיחה חשמלית לתא מטען עם הרגל.

2020 קאדילק XT6 - מחירון:

XT6 פרימיום לקשרי - 399,900 ₪

XT6 ספורט - 439,900 ₪

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.