קופרה טווסקאן
קופרה טווסקאן.
קופרה טווסקאן
קופרה טווסקאן.

קופרה מציגה את החזון שלה לקרוסאובר קופה חשמלי וספורטיבי באמצעות הקונספט טווסקאן (Tavascan) הנקרה על שם העיירה הציורית בחבל קטלוניה שבצפון ספרד. למרות שקופרה נחשבת למותג ביצועים, בשלב זה היא בעיקר מתרכזת בהצגתם של רכבי פנאי ספורטיביים ופחות ברכבים הפונים לנהג החובב. להזכירכם, קופרה הציגה מוקדם יותר השנה את ה- פורמנטור - קרוסאובר קופה היברידי כדגם העצמאי ראשון של המותג.

 

הקונספט מבוסס על פלטפורמת MEB לרכבים חשמליים של קבוצת פולקסווגן והוא מצויד בשני מנועים חשמליים, קדמי ואחורי, המספקים לדגם הנעה כפולה ושליטה מלאה על המומנט בכל ציר. המנועים החשמליים יוצרים יחידת הנעה בהספק כולל של 306 כ"ס, מספיק לפי קופרה לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 6.5 שניות.

 

קופרה טווסקאן קונספט
החזון של קופרה לקרוסאובר קופה חשמלי.

סוללת ליתיום-יון בקיבולת של 77kWh, המותקנת כמו בכל הדגמים המבוססים על פלטפורמת MEB במרכז-תחתית המרכב, מאפשרת לדגם טווח נסיעה חשמלי של 450 ק"מ בתקן WLTP.

אל העיצוב החיצוני המלוטש, קופרה הצמידה תא נוסעים המצליח לשבורד את השבלוניות המאפיינת את דגמי קבוצת פולקסווגן עם שפע של קימורים, שילובי צבעים וחומרים שונים - כולל אלקנטרה קרבון ועור - ההולמים את האופי הדינאמי של הדגם. נהג הדגם ימצא עצמו מול גלגל ההגה הכולל משטחי מגע לתפעול המערכות השונות ושי כפתורים פיזיים להנעת הרכב ולשליטה מהירה על בורר מצבי הנהיגה.

 

קופרה טווסקאן קונספט
תא נוסעים השובר את השבלוניות.

מאחורי גלגל ההגה ימצא הנהג לוח מחוונים דיגיטלי בגודל של "12.3 ומימין לו מסך מולטימדיה ענק בגודל של "13. מסך מערכת המולטימדיה ניתן להטייה לכיוון הנוסע כך שהוא לא יגנוב מתשומת לב הנהג בזמן נהיגה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.