לנד רובר חושפת מנוע שישה צילינדרים חדש לחברה, בנפח של 3.0 ליטר עם מגדש על חשמלי, מערכת מיקרו היברידית והספק מרבי של 400 כ״ס.

 

לנד רובר חושפת את מנוע השישה צילינדרים החדש של החברה, מנוע המצטרף למשפחת מנועי האינג׳ניום העדכנית של החברה שהוצעו עד היום בצורת ארבעה צילינדרים טורבו בנפח של 2.0 ליטר בלבד. לכבוד המנוע החדש, לנד רובר משיקה את הריינג׳ רובר ספורט HST,  מהדורה מיוחדת לדגם עם מנוע השישה צילינדרים החדש.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

למנוע החדש, שישה צילינדרים בטור במקום בתצורת V6, נפח של 3.0 ליטר והוא מסתייע במערכת מיקרו-היברידית 48V ובמגדש-על חשמלי. בריינג׳ רובר ספורט HST המנוע מייצר הספק מרבי של 400 כ״ס ו-56 קג״מ, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 6.2 שניות ולמהירות מרבית ש 222 קמ״ש. צריכת הדלק עם מנוע זה עומדת על 10.7 ק״מ לליטר. המנוע יוצע בגרסאות הספק נוספות וישרת דגמים רבים בלנד רובר-יגואר.

 

ריינג׳ רובר ספורט HST
ריינג׳ רובר ספורט HST.

המערכת המיקרו-היברידית מסייעת למנוע הבנזין בזמן האצה חזקה, מאפשרת לשייט על בסיס המנוע החשמלי בלבד בטווח מסוים של מהירויות וכן מאפשרת הפסקת פעולת המנוע בזמן עמידה לזמן ממושך, לעומת מערכת עצור/סע רגילה, מבלי להפסיק את פעולת מערכת המיזוג ומערכות אחרות.

 

ריינג׳ רובר ספורט HST תא הנוסעים
גימור ייחודי לדגם HST.

מגדש העל החשמלי מסוגל לפי יגואר להגיע לסל״ד של 120,000 בפחות מחצי שנייה ובכך מאפשר לבטל כמעט לחלוטין את השהיית הגדישה המאפיינת מנועי טורבו.

הריינג׳ רובר ספורט HST הוא מהדורה מיוחדת לדגם לרגל קבלתו של מנוע השישה צילינדרים החדש. מהדורת HST כוללת מספר שינויים ויזואליים לעומת הדגמים הרגילים, יחד עם גימור קרבון בתא הנוסעים, קליפרים באדום, ריפוד זמש לגלגל ההגה ומוט ההילוכים ועוד.