לנצ'יה חושפת את ה- פלאביה סדאן וקבריולט, לנצ'יה אפסילון החדשה, לנצ'יה תמא ולנצ'יה גרד וויג'ר ואף מתיחת פנים ל-דלתא שכולן יוצגו בתערוכת ז'נבה הקרובה.

 

לנציה תמא החדשה 2011

לנצ'יה חושפת את התחמושת שלה לתערוכת ז'נבה הקרובה. ששת הדגמים החדשים והמחודשים של לנצ'יה, כאשר ה-פלאביה,ה-תמא והגרנד מסובבים על דגמי קרייזלר החדשים 200, 300 וגרנד וויג'ר בהתאמה. עם הדגמים האלו, לנצ'יה מצפה לקום לתחייה מחודשת, רק לא בטוח שמדובר שאותה הלנצ'יה שכולם מתגעגעים אליה בנוסטלגיה. דגמי הפלאביה נכון לעכשיו מוצגים כדגמי קונספט, אך לפי המראה, אלו יהיו בדיוק הדגמים שיגיעו לאולמות התצוגה ב-2012.

 

 

לנצ'יה אפסילון החדשה 2011:

המכונית החשובה ביותר בתצוגה בתערוכת ז'נבה, היא הקטנה מכולן, האפסילון החדשה, זו שאמורה להימכר בכמויות ולהכניס מזומנים לקופה. האפסילון החדשה, מוצגת בגרסת 5 דלתות בלבד, עם אורך כולל של 3.85 מטר ורמת אבזור וגימור של רכב פרמיום. היצע המנועים מסתמך על מנועי פיאט המתקדמים ובכולם משולבת מערכת עצור/סע לחיסכון בצריכת הדלק.

 

לנצ'יה אפסילון החדשה, תוצע עם 3 מנועים: דיזל 1.3 ליטר MultiJet בהספק של 95 כ"ס , מנוע בנזין 0.9 ליטר שני צילינדרים 85 כ"ס TwinAir, ומנוע 4 צילינדרים 1.2 ליטר בהספק של 69 כ"ס.

 

לנצ'יה תמה החדשה 2011 :

ספינת הדגל של לנצ'יה, התמא, מבוססת על קרייזלר 300 החדשה ותגיע לאולמות התצוגה באירופה כבר החל מאוקטובר הקרוב. לנצ'יה לא חושפת את עיצוב הפנים, כך שאנחנו לא יכולים להגיד מה השתנה אך לפי פיאט, התא החדשה שופעת אבזור, ועיצוב כמייטב המסורת האיטלקית. מבחוץ, היא זהה כמעט לחלוטין ל-300 של קרייזלר, אך הגריל של לנצ'יה הרבה יותר מוצלח ומספק לה הופעה מרשימה במיוחד עם ממד אורך של 5.02 מטר, רוחב של 1.89 מטר, גובה של 1.51 מטר ובסיס גלגלים של 3.05 מטר.

 

לנצ'יה תמא החדשה, תוצג בתערוכת ז'נבה עם מנוע 3.6 ליטר V6 בהספק של 292 כ"ס , המשודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית, מה שמספיק לתמא להאיץ מ-0 ל-100 קמ"ש ב-6.4 שניות עד למהירות מרבית של 230 קמ"ש. המנוע החשוב באמת, הוא מנוע הדיזל, V6 בנפח 3.0 ליטר של VM Motori בשני הספקים של 190 כ"ס ו- 224 כ"ס עם 56 קג"מ. מנוע זה, משודך לתיבת 5 הילוכים אוטומטית. עם מנוע זה בהספקו הגבוהה, תאיץ התמא ל-100 קמ"ש ב-7.4 שניות.

 

לנצ'יה/פיאט, לא מוסרות פרטים רבים על הפלאביה החדשה, למעט תאורים של יחסי ציבור, כך שנחסוך מכם את הטרחה. לנצ'יה דלתא המחודשת, זוכה לעדכון עיצובי, ההופך אותה לקצת פחות מוזרה/מעניינת למאה וכעת היא בעלת עיצוב מגובש יותר ואף נאה יותר. היא תוצג עם מנוע דיזל 1.6 ליטר MultiJet חדש.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.