תערוכת מונקו 2010, חלק שני savage roadyacht, GTA Spano,Tirrito Ayrton, ספייקרC8

 

Savage Rivale Roadyacht GTS

מכונית העל 4 דלתות פתוחה הראשונה בעולם, שהחלה את דרכה כפרויקט עיצוב של שני סטודנטים לעיצוב. לאחר 5 שנות פיתוח נחשפה ה-"פרא" ב-2009 בתערוכת רכב בהולנד. החלק הכי מיוחד ברכב אלו כמובן דלתות כנפי השחף האחריות, שלא בטוח כמה הן פרקטיות לכניסה לרכב אך מיוחדות ללא ספק ומאפשרות לרכב לקבל את צורתו המיוחדת שלא הייתה אפשרית עם דלתות קונבנציונליות. היא מצויידת במנוע V8 בנפח 6.2 ליטר המספק בגרה הזו 670 כ"ס ומונט בריא של 74.5 קג"מ. הביצועים הם 3.4 שניות בהאצה מעמידה ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 330 קמ"ש. היא תיוצר בכ-20 יחידות בלבד ב-4 צבעים שונים, 5 יחידות כתומות, 5 יחידות בצבע מתכתי, 5 לבנות ו-5 שחורות.

המחיר? אין עדיין.

 

וידאו: Savage Rivale Roadyacht GTS

 

2009_savagerivale_roadyachtgts1
2009_savagerivale_roadyachtgts1
2009_savagerivale_roadyachtgts2
2009_savagerivale_roadyachtgts2
2009_savagerivale_roadyachtgts3
2009_savagerivale_roadyachtgts3
353707
353707
859062
859062
859064
859064
859196
859196
1001319
1001319
3567086
3567086
3635189
3635189
6063497
6063497
7251475
7251475

 

 

 

 

ספייקר ההולנדית.


ספייקר יצרנית מטוסים מתחילת המאה שעברה שיצרה בעבר גם רכבים כמו הספייקר C4 ב-1919. כיום לחברה יש 6 דגמים המבוססים על ה-C8 וה-12C ZAGATO. אין ספק כי העיצובים שלה והירידה לפרטים היא לא פחות ממרשימה, גם אם לעתים הם נראים ילדותיים משהו. הספייקר C8 מצויידת במנוע 4.2 ליטר בהספק של 400 כ"ס, על משקל של 1425 ק"ג מנוע זה מביא את הספייקר לביצועים של 4.2 שניות בהאצה מעמידה ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 300 קמ"ש.

 

וידאו מבחן דרכים לספייקר C8.

 

01-spyker-c8-aileron-spyder-live
01-spyker-c8-aileron-spyder-live
03-spyker-c8-aileron-spyder-live
03-spyker-c8-aileron-spyder-live
06-spyker-c8-aileron-spyder-live
06-spyker-c8-aileron-spyder-live
16-spyker-c8-aileron-spyder-live
16-spyker-c8-aileron-spyder-live
cf012371
cf012371
cf012388
cf012388
cf012411
cf012411
cf012417
cf012417
cf012420
cf012420
cf012423
cf012423
cf012435
cf012435
cf012439
cf012439

 

 

טרמונטנה הספרדית: tramontana

טרמונטנה מייצרת רכב אחד שנועד לנהיגה והנאה בלבד, בדומה לאריאל אטום וה-KTM X-BOW. היא דו מושבית (בטור) עם תכנון הדומה לרכב פורמולה-1. מצויידת במנועV12 בנפח 5.5 ליטר כפול מגדשים, בשני הספקים, 550 כ"ס ו720 כ"ס ומונט בין 90 קג"מ ל-113 קג"מ!! כל זאת על משקל של 1268 ק"ג. הגוף שלה אמנם קטן אך אורכה הוא 4.9 מטר ורוחבה 2.1 מטר. מהירות מרבית של 325 קמ"ש ו-3.6 שניות ל-100 קמ"ש ותמשיך ל-200 קמ”ש ב-10.15 שניות עד למהירות מרבית של 326 קמ”ש. הנתונים לא נשמעים מרשימים במיוחד לנוכח יחס של 1.76 ק"ג לכ"ס, אך מכונית זו לא נועדה לביצועי קו ישר אלא לימי מסלול ואז היא תספק את אופייה האמיתי. הטרמונטה -R מיוצרת החל מ-2006.

 

החברה בונה בסך הכל 12 רכבים לשנה. המחיר: $490,000 די הרבה בהתחשב שזה רכב לשעות הפנאי בלבד.

 

וידאו:טרמונטנה בנסיעת מבחן

 

ad-tramontana-dayt
ad-tramontana-dayt
ad-tramontana-hatch
ad-tramontana-hatch
ad-tramontana-night
ad-tramontana-night
ad-tramontana-reart
ad-tramontana-reart
ad-tramontana-show
ad-tramontana-show
ad-tramontana-water
ad-tramontana-water
ad-tramontana.front
ad-tramontana.front
ad-tramontana.inside
ad-tramontana.inside
tramontana_live_01
tramontana_live_01
tramontana_live_02
tramontana_live_02
tramontana_live_03
tramontana_live_03
tramontana_live_04
tramontana_live_04

 

 

 

 

Tirrito Ayrton S

 

אולי הרכב המוזר ביותר בתערוכת מונקו השנה. החברה האיטלקית הזו מציגה בתערוכה את הרכב הראשון שלה שמגיע בשולשה דגמים, S ,R,T הרכב הוא על שם לא אחר מאירטון סנה, לא בטוח שהוא לא מתהפך בקברו עכשיו. היא מצוידת במנוע V10 של ב.מ.וו M5 בשלושה הספקים שונים החל מ-500 כ"ס לדגם T, דגם -R בהספק של 550 כ"ס ו627 כ"ס לדגם ה-S, כל זאת ארוז בחבילה השוקלת 1120 ק"ג.

בעל החברה, טירריטו אנדראה, אמר שכילד בשנת 1992 פגש את סנה עצמו ואמר לו שיום אחד הוא יבנה רכב על שמו. המכונית תיוצר ב-50 יחידות בלבד.

המחיר: 352,400 יורו.

 

וידאו טירריטו אירטון S

 

monaco_2010_tirrito_ayrton_s_001
monaco_2010_tirrito_ayrton_s_001
monaco_2010_tirrito_ayrton_s_002
monaco_2010_tirrito_ayrton_s_002
monaco_2010_tirrito_ayrton_s_003
monaco_2010_tirrito_ayrton_s_003
monaco_2010_tirrito_ayrton_s_006
monaco_2010_tirrito_ayrton_s_006
monaco_2010_tirrito_ayrton_s_007
monaco_2010_tirrito_ayrton_s_007
monaco_2010_tirrito_ayrton_s_008
monaco_2010_tirrito_ayrton_s_008
monaco_2010_tirrito_ayrton_s_009
monaco_2010_tirrito_ayrton_s_009
monaco_2010_tirrito_ayrton_s_010
monaco_2010_tirrito_ayrton_s_010
monaco_2010_tirrito_ayrton_s_011
monaco_2010_tirrito_ayrton_s_011
monaco_2010_tirrito_ayrton_s_012
monaco_2010_tirrito_ayrton_s_012
monaco_2010_tirrito_ayrton_s_013
monaco_2010_tirrito_ayrton_s_013
monaco_2010_tirrito_ayrton_s_014
monaco_2010_tirrito_ayrton_s_014

 

 

 

 

 

 

GTA Spano

 

ה-GTA ספאנו נועדה להיות מכונית-על ליום יום. החברה הספרדית שעוסקת במרוצי GT מזה כ-15 שנה הוציאה את ה-GTA SPANO מתוך גאווה לאומית. הספאנו מצויידת המנוע הדודג' וייפר V10 בנפח של 8.3 ליטר המספק 780 כ"ס ומומנט עצום של 93.8 קג"מ, בתדלוק באטנול ההספק יכול לעלות ל-840 כ”ס. על יצור השלדה של הספאנו, המורכבת מקבלר,קרבון וטיטניום הוצאו לא פחות מ-4 פטנטים, הודות לכך משקל הרכב הוא 1350 ק"ג. ובשילוב המנוע האימתני הביצועים בהתאם, הספאנו מאיצה ל-100 קמ"ש ב-2.9 שניות עד למהירות מרבית של 350 קמ"ש.

 

הספאנו שלא נועדה להיות סתם עוד רכב-על אלא גם להיות פרקטית, כך למשל מציינת החברה שגם נהג בגובה של 2.0 מטר ירגיש בנוח.יש לה שני תאי מטען המספקים נפח של 300 ליטר, מכובד ונדיר לרכב מהסוג הזה. מעבר לכך ניתן למצוא את כל הפינוקים האלקטרוניים כמו חיבור ל-Ipod , קישורית שן כחולה, מצלמת נסיעה לאחור עם מסך LCD ועוד.

 

הספאנו תיוצר ב-99 יחידות בלבד.

המחיר: $670,000

 

וידאו תדמית של GTA Spano

 

gtaspano_feb03-
gtaspano_feb03-
gtaspano_feb04-
gtaspano_feb04-
gtaspano_feb05-
gtaspano_feb05-
gtaspano_feb06-
gtaspano_feb06-
gtaspano_feb07-
gtaspano_feb07-
gta_spano_01
gta_spano_01
gta_spano_02
gta_spano_02
gta_spano_04
gta_spano_04
gta_spano_05
gta_spano_05
gta_spano_06
gta_spano_06
gta_spano_07
gta_spano_07
gta_spano_10
gta_spano_10

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.