השר כץ בוועדת הכספים של הכנסת: תקציב הפיתוח של משרד התחבורה לשנתיים הקרובות יגיע לכ- 20 מיליארד שקל.

כביש 431

שר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כץ הציג היום בוועדת הכספים של הכנסת את תקציב הפיתוח הדו- שנתי של משרד התחבורה לשנים 2012 – 2011 ואת יעדי משרד התחבורה לשנים אלה. תקציב פיתוח הכבישים והרכבות של משרד התחבורה לשנת 2011 יעמוד על כ- 9.3 מיליארד שקלים במזומן ו- 16 מיליארד שקלים, בהרשאה להתחייב. מדובר בתקציב הגדול ביותר שהושקע אי פעם בתשתיות התחבורה בישראל בשנה אחת. בשנת 2012 יגדל תקציב הפיתוח של משרד התחבורה לכ- 10.3 מיליארד שקל במזומן ו- 19.5 מיליארד שקל, בהרשאה להתחייב.

 

חלק נכבד מהתקציב, מוקצה לפרוייקט "נתיבי ישראל. מדובר בתוכנית שנועדה לחבר את המדינה, באמצעות רשת כבישים ומסילות ברזל, מקרית שמונה בצפון ועד אילת בדרום. כ- 1.2 מיליארד שקלים במזומן ו- 4.5 מיליארד שקל, בהרשאה להתחייב יוקצו בשנת ב- 2011 לפרויקטים הנכללים בתוכנית "נתיבי ישראל" המסתכמת ביותר מ- 27 מיליארד שקל.. בשנת 2012 יוקצו מתקציב הפיתוח של משרד התחבורה כ- 1.7 מיליארד שקלים במזומן ו- 6.8 מיליארד שקלים, בהרשאה להתחייב לפרויקטים של תוכנית "נתיבי ישראל".

 

בהתייחסו לפרויקט הרכבת הקלה בתל אביב (הקו האדום) אמר כץ כי המיזם יקודם בהתאם ליכולות ההנדסיות והארגוניות וכי הנושא התקציבי לא יהווה מכשול בהקמתה ולא יעכב את הפרויקט.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.