אשתקד, Aion, המותג לרכבים חשמליים של GAC הסינית, הציג את הקרוסאובר החשמלי Aion V ובשבוע הבא החברה תשיק בסין גרסה משודרגת של הדגם, סוג של מתיחת פנים למעשה. הגרסה החדשה נקראת V Plus והיא תהיה הראשונה מבין דגמי Aion לעשות שימוש בסוללות ליתיום-יון גרפן המתקדמות של GAC המאפשרות, בין היתר, טעינה בהספק עצום של עד 480kW . שימוש במטען שהמשמעות שלה היא שבחמש דקות טעינה תוכלו להוסיף כ-200 ק"מ לטווח הנסיעה ובזמן של 8 דקות טעינה תוכלו להטעין מ-30% ל- 80% מקיבולת הסוללה. מהפכה של ממש בתחום הטעינה המהירה ברכבים חשמליים.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

בשלב זה הפרטים לא רבים במיוחד אך לפי המידע שהתפרסם בתקשורת הסינית סוללת הגרפן תוצע רק בגרסה הבכירה ביותר של הדגם וכלל הנראה במהדורה מוגבלת בלבד.

 

Aion V Plus
Aion V Plus.

איון V Plus מבוסס כאמור על ה- Aion V אך נבדל בעיצוב חיצוני שונה במעט לחזית הדגם ובתא הנוסעים נמצא מערכת מולטימדיה חדשה ומתקדמת יותר עם מסך מגע ענק בגודל של "15.6. תחום נוסף בו דגם הפלוס נבדל מהדגם הקודם הוא בתחום ההנעה (הקדמית). במקום 184 כ"ס ו-35.7 קג"מ, בדגם הפלוס החדש הרוכשים יוכלו לבחור מבין שני מנועים בהספקים של 221 כ"ס או 268 כ"ס, עם מומנט מרבי קצת נמוך יותר של 32.6 קג"מ.

 

Aion V Plus
מולטימדיה חדשה ומתקדמת עם מסך גדול יותר.

איון V פלוס ישווק עם מבחר של 3 סוללות "רגילות" בקיבולת של 70kWh בדגם הבסיס, 80kWh בדגם הביניים ו-95kWh בדגם הבכיר, טווח הנסיעה, בהתאמה, עומד על 500 ק"מ, 600 ק"מ או 702 ק"מ - אלו נתונים בתקן NDEC המיושן.

 

ל- Aion V Plus אורך של 4,586 מ"מ, רוחב של 1,920 מ"מ, גובה של 1,720 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,830 מ"מ, כך שמדובר בקרוסאובר גדול יחסית ומרווח למדי בשורה השנייה, כפי שאפשר לראות התמונות. 

 

כאמור, פרטים מלאים על הדגם יתפרסמו בשבוע הבא. בתחילת השנה הבאה GAC Aion V ישווק כאן בישראל באמצעות אוריון מוביליטי מקבוצת יוניון, יבואנית טויוטה בישראל.