דגמי 2017 המחודשים של פורד F-150 זכו לעיצוב מחודש, לתיבת 10 הילוכים אוטו' ולמנועים חדשים ומשופרים.

 

לקראת תערוכת דטרויט, פורד חושפת את דגמי 2017 המחודשים של הטנדר הנמכר ביותר בארה"ב, סדרת F-150. מתיחת הפנים לסדרת F-150 כוללת עיצוב מעודכן, תיבת 10 הילוכים אוטו' בדגמים הבכירים יותר ורשימת מנועים מעודכנת, כולל מנוע טורבו דיזל חדש.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

חזיתו של ה- F-150 עוצבה מחדש כאשר לכל רמת גימור עיצוב שונה ומובחן לגריל הקדמי. הפנסים הראשיים שעוצבו מחדש מצוידים בתאורת LED ברמות האבזור הגבוהות ומשלימים את העדכון החיצוני אלו עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים, בקטרים של "17 עד "22.

 

החידוש המשמעותי בדגם, הוא קבלתו של מנוע טורבו דיזל חדש, 3.0 ליטר V6, אך זה יהיה זמין רק בתחילת 2018. מדובר באותו מנוע אשר פורד מייצרת עבור לנד רובר, כך שההספק המרבי צפוי לעמוד על כ-254 כ"ס ובשידוך לתיבת 10 הילוכים אוטו' החדשה של פורד.

 

דגם הבסיס זוכה למנוע חדש, 3.3 ליטר V6 אטמוספרי עם הזרקת דלק ישירה המחליף את מנוע ה-3.5 ליטר V6 של הדגם היוצא. פורד לא חושפת את נתוני המנוע, אך אלו צפויים להיות דומים למנוע היוצא, כלומר 282 כ"ס ו-35 קג"מ. מנוע זה משודך לתיבת 6 הילוכים אוטו'. מעל מנוע זה אנחנו מוצאים גרסה מחודשת ויעילה יותר של מנוע ה-2.7 ליטר V6 אקובוסט של פורד אשר יהיה חסכוני יותר מהמנוע היוצא, בעיקר בזכות שידוך לתיבת 10 הילוכים אוטו'.

 

בפסגת ההיצע אנחנו מוצאים את מנוע ה-5.0 ליטר V8 האטמוספרי (בגרסה מעודכנת) עבור הלקוח השמרן שאוהב את המנוע שלו מרובה צילינדרים ונפח, ולצידו ניצב מנוע ה-3.5 ליטר V6 אקובוסט. גם שני מנועים אלו משודכים לתיבת ה- 10 הילוכים אוטו' החדשה של פורד.

 

יחד עם מתיחת הפנים, פורד עדכנה ושדרגה את אבזור הבטיחות והנוחות בדגם, כך לדוגמה מערכת בקרת השיוט האדפטיבית פועלת גם במצבי עצור/סע, מערכת הבלימה האוטונומית שודרגה לזיהוי הולכי רגל, למערכת SYNC 3 העדכנית נוספה נקודה חמה ברשת 4G LTE עם אפשרות לחיבור של עד 10 מכשירים ועוד.

 

תגובות (0)

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location