2018 סיטרואן C1 החדשה
סיטרואן C1 המחודשת.
2018 סיטרואן C1 החדשה
סיטרואן C1 המחודשת.

סיטרואן C1 המחודשת נשראת עם אותו עיצוב, אך זוכה לתא נוסעים משודרג, מנוע 1.0 ליטר משופר ותוספת של אבזור ומערכות בטיחות מתקדמות.

 

כחודשיים לאחר שטויוטה חשפה את האייגו 2018 המחודשת, הדגם התאום של טויוטה לסיטרואן C1 ופיג'ו 108, סיטרואן מצידה מציגה את העדכון שלה למכונית העירונית שלה.

 

גם אם יש ברשותכם את הדגם הנוכחי, סביר להניח כי תתקשו למצוא הבדלים וויזואליים לעומת הדגם המחודש, שכן למעט עדכון הפונט בשם הדגם ובלוגו על דלת הזכוכית של תא המטען, סיטרואן לא ביצעה כל שינוי חיצוני בדגם. מה שסיטרואן כאן עשתה הוא להוסיף צבעים חדשים וכן שתי גרסאות עיצוב חדשות, "ELLE" בלבן ו-"Urban Ride" בכחול (צבעים נוספים זמינים).

 

2018 סיטרואן C1 המחודשת - תא הנוסעים
לוח מחוונים מודרני יותר, מולטימדיה עם הרחבה לאנדרואיד ואפל ותוספת של מערכות בטיחות מתקדמות.

תא הנוסעים הוא המקום בו נוכל למצוא קצת יותר שדרוגים, כגון לוח מחוונים עם תאורה חדשה ומודרנית יותר למראה בלבן וכתום, פס קישוט מרכזי ומערכת מולטימדיה "7 מעודכנת הכוללת כעת ממשק מורחב למכשירים סלולריים באמצעות אנדרואיד אוטו' ואפל קאר-פליי.

 

גם תחום הבטיחות של הדגם זכה לשדרוג משמעותי עם תוספת של מערכות בטיחות מתקדמות, כולל בלימה אוטונומית לעיר ובקרת סטייה מנתיב. בנוסף נוכל למצוא מצלמה אחורית, מפתח חכם Keyless, זיהוי תמרורים עם מגביל מהירות ועוד.

מנוע ה-1.0 ליטר שלושה צילינדרים של הדגם, שמקורו בטויוטה, זכה גם הוא לשדרוג והוא עומד כעת בתקן אירו 6.2 שעדיין לא נכנס לתוקף מלא. המנוע המחודש חסכוני יותר ובעל זמינות כוח טובה יותר. למנוע המשופר הספק מרבי של 72 כ"ס ב-6,000 סל"ד (לעומת 69 כ"ס במנוע הנוכחי) ומומנט מרבי של 9.5 קג"מ ב-4,000 סל"ד. סיטרואן תמשיך להציע את המנוע עם תיבת 5 הילוכים ידנית או רובוטית ETG.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.