פיג'ו 508 PSE היא גרסת ביצועים היברידית לפיג'ו 508 פאסטבק, עם הספק כולל של 400 כ"ס ונתון 0-100 קמ"ש של 4.3 שניות.

 

כשנה לאחר שהציגה את הקונספט לדגם, פיג'ו מספקת לנו הצצה אל גרסת הייצור של דגם הביצועים ההיברידי פיג'ו 508 PSE אותו היא תציג בשבוע הבא בתערוכת ז'נבה.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

פיג'ו אמנם לא חושפת פרטים טכניים של גרסת הייצור, אך קשה להאמין שמשהו יהיה שונה ממה שהוצג אשתקד עם הקונספט לדגם, כלומר מערכת הנעה היברידית פלאג-אין המשלבת מנוע 1.6 ליטר טורבו בהספק של 200 כ"ס, מנוע חשמלי קדמי בהספק של 110 כ"ס, המשולב בתיבת ה-8 הילוכים האוטומטית של הדגם, ומנוע חשמלי אחורי בהספק של 200 כ"ס.

 

פיג'ו 508 PSE
פיג'ו 508 PSE.

ההספק הכולל של המערכת עומד על 400 כ"ס וזה אמור להספיק לדגם לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.3 שניות ולמהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש. סוללה בקיבולת של 11.8kWh, קטנה במעט מזו שבשאר דגמי הפלאג-אין של פיג'ו, תאפשר לדגם טווח נסיעה חשמלי של כ-50 ק"מ.

 

פיג׳ו 5008 ספורט אינג׳נירד
האווירה הספורטיבית ממשיכה אל תא הנוסעים.

בכל הקשור לעיצוב החיצוני, למעט, אולי, הסרה של הצבע הירוק זרחני מהפגוש הקדמי, העיצוב של גרסת הייצור זהה למה שפגשנו בדגם הקונספט. לעומת הגרסאות הרגילות של ה-508 פאסטבק הרגילה נמצא עיצוב קרבי יותר לפגוש הקדמי, הכולל כונסי אוויר לקירור מערכת הבלימה, גריל קדמי מושחר, חצאיות צד בולטות, דיפיוזר גדול בפגוש האחורי, קליפרים בירוק זרחני ועוד.

גם בתא הנוסעים אנחנו לא צופים לפגוש שינויים משמעותיים לעומת הקונספט לדגם, כולל שימוש בעיטוף אלקנטרה לדשבורד וגלגל ההגה, גימור קרבון לקונסולה המרכזית בין המושבים ומושבי ספורט אוחזים.

 

תגובות (1)

This comment was minimized by the moderator on the site

וואו איזה מפלצת

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location