מותג רכב חשמלי חדש בישראל. GAC הסינית נוחתת בישראל עם הרכב החשמלי GE3, עם טווח חשמלי של 309 ק"מ, ובהמשך השנה עם דגמים נוספים. בצעד לא אופייני לשוק הישראלי, הלקוחות הראשונים יוכלו להתנסות ברכב למשך חצי שנה אשר בתומה יוכלו להחזיר את הרכב. 

 

אוריון מוביליטי, יבואנית רכבי GAC הסיניים בישראל (מבית יוניון מוטורס), מודיעה על תחילת פעילותה הרשמית בישראל עם השקתו של הקרוסאובר החשמלי הקומפקטי GE3 במחיר תחרותי של 139,000 ₪. בהמשך השנה, יצטרף אל ה-GE3 דגם חשמלי נוסף מסדרת AION המרשימה.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

GAC GE3 החשמלי הוא קרוסאובר קומפקטי המבוסס על דגם קיים שהוסב להנעה חשמלית (בניגוד לדגמי AION שתוכננו מראש כרכבים חשמליים). לדגם אורך של 4,337 מ"מ, רוחב של 1,825 מ"מ, גובה של 1,640 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,560 מ"מ - דומה בגודלו ובמחירו למתחרה הסיני MG ZS EV החשמלי. נפח תא המטען בדגם תואם לסגמנט בו הדגם מתחרה עם נפח של 370 עד 1400 ליטר.

 

GAC GE3
טווח נסיעה של 309 קילומטר.

לדגם מערכת הנעה חשמלית המשלבת מנוע חשמלי חזק יחסית, בהספק של 177 כ"ס ומומנט מרבי של 29.5קג"מ, עם סוללת ליתיום-יון גדולה יחסית בקיבולת של 54.75kWh. השילוב הזה מספק בדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 8.6 שניות וטווח נסיעה משולב של 309 ק"מ (בתקן WLTP). לדגם אין אפשרות לטעינה מהירה כך שטעינה מלאה דורשת המתנה של לילה שלם (מעל ל-8 שעות באמצעות מטען 6.9kW). על הסוללה שבדגם ישנה אחריות של 8 שנים, עד 150,000 ק"מ.

 

GAC GE3 תא הנוסעים
רמת גימור אחת עשירה.

ה-GE3 ישווק ברמת גימור אחת עשירה הכוללת, בין היתר: חישוקי סגסוגת "18, תאורת LED מלאה, חלון גג חשמלי, חיישני גשם, מושבי עור, מראה מרכזית מתכהה אוטומטית, מולטימדיה "8 בהתקנה מקומית, דיבורית BT, משטח טעינה אלחוטי, מצלמת 360, בקרת אקלים עם פתחים לאחור, בלם יד חשמלי, מפתח חכם, בקרת שיוט,חיישני רוורס ועוד. GAC GE3 - מפרט טכני מלא להורדה.

 

מה שאין בדגם אלו מערכות בטיחות מתקדמות אקטיביות, כך שהדגם מצויד במערכת מובילאיי המספקת התראות בלבד. לדגם, יש לציין, אין תקינה אירופית ולכן הוא מוגבל לשיווק של עד 400 יחידות בלבד בשנה. 

100 הלקוחות הראשונים שירכשו את הדגם ייהנו מחבילת Power Pack הכוללת:

תקופת ניסיון: החברה תאפשר באופן יוצא דופן תקופת ניסיון של חצי שנה שבסיומה (ובתנאי שלא חלפה שנה ממועד הרכישה) יוכל הרוכש להחזיר את הרכב ולקבל זיכוי לרכישת רכב מדגמי טויוטה או לקסוס. הסכום שיעמוד לזכותו הוא הסכום ששולם בניכוי דמי שימוש חודשיים בסך 2,700 ש"ח ובניכוי עלות עמדת הטעינה בגובה 4,500 ש"ח.

התחייבות לטרייד-אין עתידי: לאחר 3 שנים ניתן יהיה לקבל מחיר מחירון בעבור הרכב, בשדרוג לדגם חדש.

טיפולים ללא עלות: טיפולים ללא עלות למשך 3 שנים, או עד 45,000 ק"מ.

 

GAC GE3
GAC GE3.

GAC - Guangzhou Automobile Corporation היא אחת מיצרניות הרכב הגדולות והוותיקות בסין, החברה מייצרת כ- 2.5 מיליון רכבים בשנה, ממגוון סגמנטים וממגוון סוגי הנעה, מעסיקה כ-800,000 עובדים ומדורגת במסגרת דירוג פורצ'ן כאחת מ-200 החברות הגדולות בעולם. קבוצת GAC הוקמה בשנת 1955 ולאורך השנים מיצבה עצמה כיצרנית מובילה ונקשרה בשיתופי פעולה עם יצרנים גלובליים אחרים כדוגמת טויוטה, הונדה ומיצובישי. לאחרונה חתמה GAC על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם טויוטה העולמית לפיתוח משותף של טכנולוגיית הנעה מימנית.

 

GAC AION S
GAC AION S (צילום: יצרן).

אוריון מוביליטי, מבית קבוצת יוניון, אחת מקבוצות הרכב הגדולות והמשמעותיות בישראל, הינה יבואנית הרכב הראשונה והיחידה בישראל המשווקת רכבים חשמליים בלבד. בשנה הבאה יכלול פורטפוליו הרכבים של החברה כ-4 דגמים חשמליים ממגוון סגמנטים ורמות מחיר. החברה, בניהולו של דור פיקל, תהיה אמונה על שיווק, מכירה ושירות עבור רכבי GAC החשמליים ותפעיל אולמות תצוגה ומרכזי שירות בפריסה ארצית.

 

GAC GE3
GAC GE3 (צילום: יצרן)

אולם התצוגה הראשון של המותג, הממוקם ברחוב יגאל אלון בת"א, נפתח להרצה בימים אלה והוא יושק באופן רשמי בקרוב. ל- GAC שני מרכזי שירות, בתל אביב ובחיפה, ובעתיד הקרוב תתרחב הפריסה לערים נוספות. כל מנהלי המרכזים המורשים עברו הסמכה ייעודית לטיפול ברכבי החברה והם בעלי ניסיון עשיר בטיפול ברכבים בעלי הנעה חלופית.

דור פיקל, מנכ"ל אוריון מוביליטי, אמר היום: "אנו נרגשים לפתוח את שנת 2020 עם השקה של מותג חדש בישראל, אשר ייתן דחיפה משמעותית לבשורת הרכב החשמלי. התחום נהנה מפריחה בכל העולם וצובר תאוצה גם בישראל, בין היתר הודות לתמיכת משרד האנרגיה ופריסתן של 2,500 עמדות טעינה ציבוריות ברחבי הארץ. אני מאמין כי כניסתה של GAC לישראל, מותג המביא עמו מומחיות רבת שנים וניסיון אדיר בשוק הרכב החשמלי הגדול בעולם, השוק הסיני, היא מהלך משנה שוק.

 

תגובות (12)

This comment was minimized by the moderator on the site

הצלחת רכב חשמלי בארץ מוגבלת מאד ואחת הסיבות היא חבור עמדת טעינה בבית משותף שבו רוב הלקוחות גרים. עד שזה לא ישתנה ,לא נראה הצלחה לרכב החשמלי בעקר לעממים שבהם.

This comment was minimized by the moderator on the site

רכב סיני
מחיר מופקע
טעינה מיושנת
ללא בטיחות מודרנית
ממש מציאה...חחחחח...
צריך וישרים מבפנים.
יבואן טויוטה עף על עצמו כרגיל.

This comment was minimized by the moderator on the site

הרכב מגיע עם קורונה?

This comment was minimized by the moderator on the site

למה אין טעינה מהירה

This comment was minimized by the moderator on the site

חבל על ההשקעה , העתיד המוטורי הולך לרכבי מימן
וכל החשמלי זה שלב בניים של ניסויים כלכליים שיווקיים לא יותר .

This comment was minimized by the moderator on the site

וואו, ממש העתק של קיה נירו

There are no comments posted here yet
הצג תגובות נוספות

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location