אנדרואיד אוטו 6.1
אנדרואיד אוטו מסך מפוצל מלא.
אנדרואיד אוטו 6.1
אנדרואיד אוטו מסך מפוצל מלא.

אפליקציית אנדרואיד אוטו מציעה פחות או יותר את כל מה שהנהג הממוצע צריך, ניווט, מוזיקה ממקורות שונים, ניהול שיחות וכן תפעול קולי מעולה באמצעות העוזרת האישית של גוגל (כן, עדיין לא בעברית). עם העדכון האחרון לאפליקציה (גרסה 6.1.6) גוגל מוסיפה מספר שדרוגים משמעותיים כולל מסך מפוצל עם תצוגה מלאה לשתי אפליקציות זו לצד זו.

 

מסך מפוצל היה באנדרואיד אוטו כבר זמן רב, אפליקציה ראשית על 70% מהמסך ואפליקציה משנית בחלק. עד לעדכון האחרון המסך המפוצל כלל תצוגה מוקטנת ובסיסית בלבד של האפליקציה המשנית ומעל תצוגת שעון ותאריך. כעת, האפליקציה המשנית מוצגת על כל החלק הנותר של המסך עם תצוגת אפליקציה מלאה.

 

אנדוראיד אוטו גרסה 6.1
מסך מלא לאפליקציה המשנית.

שינוי גדול? לא ממש. עבור ספוטיפיי לדוגמה זה מוסיף בסך הכל גם רקע של האלבום המתנגן כמו במסך הראשי של האפליקציה אך עבור אפליקציית הניווט מוצגת כעת מפת ניווט מלאה, שלא הוצגה בעבר, יחד עם תצוגת הכוונה לפנייה הבאה כפי שהיה בעבר.

האופציה למסך מפוצל אפשרית רק במסכים רחבים שיצרן הרכב התאמץ קצת והתאים את התצוגה של אנדרואיד אוטו למסך מסוג זה, מרבית יצרני הרכב לא ממש התאמצו בהתאמה של אנדרואיד אוטו למסכים רחבים.

 

אנדוראיד אוטו גרסה 6.1
בחירת רקעים שונים למסך הבית.

מה עוד? ישנה אפשרות לשינוי של רקע מסך הבית מתוך 16 רקעים שונים שגוגל הוסיפה וישנה אפשרות להוסיף מגוון קיצורים חכמים משני סוגים, קיצור לאיש קשר על מסך הבית או קיצור לפקודה שתבוצע באמצעות העוזר האישי של גוגל, במקום להשתמש בתפעול הקולי בזמן נסיעה. הקיצור יכול לכלול לדוגמה פקודה לניווט ליעד מסוים או הפעלה של מכשיר חכם בבית המחובר למערכת הבית החכם של גוגל - Google Nest.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.