למבורגיני הורקאן EVO
למבורגיני הורקאן EVO - מתיחת פנים להורקאן.
למבורגיני הורקאן EVO
למבורגיני הורקאן EVO - מתיחת פנים להורקאן.

למבורגיני הורקאן EVO מציעה תוספת של 30 כ״ס לעומת הדגם היוצא (640 כ״ס), יחד עם מערכת בקרה חדשה ותא נוסעים משודרג.

 

כארבע שנים לאחר שהוצגה לראשונה, למבורגיני מציגה את מתיחת הפנים להורקאן המוסיפה לשמה את הסיומת EVO כציון לכך שמדובר בדגם מעודכן. המתחרה של למבורגיני לפרארי 488 זכתה למספר שיפורים כולל אווירודינמיקה מתקדמת יותר, מנוע חזק יותר בהספק של 640 כ״ס ומסך מגע גדול ממדים שנוסף לקונסולה המרכזית.

 

מנוע ה-5.2 ליטר V10 האטמוספרי של הדגם, המשותף עם אודי R8 המחודשת, זכה לשלל שיפורים ושדרוגים וכעת הוא מייצר הספק מרבי של 640 כ״ס ב-8,000 סל״ד, תוספת של 30 כ״ס לעומת הדגם היוצא, וממנט מרבי של 61.2 קג״מ ב-6,500 סל״ד (620 כ״ס ו-57.6 קג״מ ב-R8). על משקל יבש של 1422 ק״ג, יחד עם הנעה כפולה ותיבת 7 הילוכים כפולת מצמד זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 2.9 שניות (שיפור של 0.3 ש׳) ותאוצה של 0-200 קמ״ש של 9 שניות. המהירות המרבית של הדגם עומדת על 325 קמ״ש.

 

למבורגיני הורקאן EVO
למבורגיני הורקאן EVO.

בכדי לשפר את יכולות הרכב, למבוריגיני התקינה בדגם מערכת בקרה חדשה הנקראת Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata - LDVI, מערכת שנועדה לשלוט על כל התחומם הדינמי ברכב - הנשלט באמצעות אלקטרוניקה. בנוסף, למבורגיני עדכנה את מערכת ההנעה הכפולה כך שהיא מאפשרת שליטה רבה יותר על המומנט העובר לכל גלגל בנפרד, התקינה דור חדש של בולמים אדפטיביים (magneto rheological) ועדכנה את מערכת ההיגוי לניהוד חד, מדויק ומהיר יותר.

 

למבורגיני הורקאן EVO תא הנוסעים
מסך מגע 8.4 במקום כפתורים.

העיצוב החיצוני זכה לשלל עדכונים, גם אם זה לא ממש ניראה כך, שחלקם נועדו להעניק לדגם מראה מודרני יותר ורובם נועדו בכדי לשפר את זרימת האוויר סביב הרכב לטובת הגדלת כוח ההצמדה וקירור הבלמים. תא הנוסעים של הדגם שומר על העיצוב המוכר, אך זכה למסך מגע ״8.4 שהותקן בקונסולה המרכזית, מחליף שלל כפתורים פיזיים ואפשר לעצב מחדש את לוח המחוונים הדיגיטלי ששימש בעבר גם עבור מערכת המולטימדיה (גם כעת, אך זה בשליטתו של הנהג). בנוסף, מבחר חומרי הגימור/צבעים חיצוניים הורחב יחד עם אופציות חדשות לריפוד בתא הנוסעים.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.