קופרה חושפת את הגרסה החזקה ביותר אי פעם של הלאון - קופרה לאון VZ TCR - שפותחה בהשראת גרסת המסלול של הדגם הנושאת שם זהה. הקופרה לאון VZ TCR תשווק במהדורה מוגבלת של 499 יחידות ולמעשה, היא משמשת את קופרה כקדימון לגרסת VZ חדשה וחזקה יותר של הלאון הנוכחית.
קופרה לאון VZ TCR מצוידת בגרסה מעודכנת של מנוע ה-2.0 ליטר טורבו המייצרת הספק מרבי של 325 כ"ס ומומנט מרבי של 42.8 קג"מ, תוספת של 25 כ"ס ו-2.8 קג"מ לעומת הלאון VZ הרגילה. גם כאן המנוע משודך לתיבת 7 הילוכים DSG המעבירה את הכוח אל הגלגלים הקדמיים דרך דיפרנציאל VAQ מוגבל החלקה נשלוט אלקטרונית.
על הכביש התוצאה היא נתון 0-100 קמ"ש של 5.6 שניות, שיפור של 0.1 שניות, ואם בדגם הרגיל המהירות המרבית מוגבלת ל-250 קמ"ש, ב- VZ TCR אין כל הגבלת מהירות. את המנוע הזה קופרה תתקין גם בגרסה חדשה וייחודית של הלאון VZ כאשר גרסה זו תשווק במספר מוגבל של 1,500 יחידות ומעשה תהיה זמינה לרכישה עוד לפני ה- VZ TCR - ברבעון הראשון 2026.
לצד זה הקופרה לאון VZ CR זכתה לכיול ייחודי בהשראת רכבי מסלול למערכת הבולמים האדפטיבית (DCC), למערכת בלימה משודרגת עם קליפרים קדמיים מבית Akebono עם 6 בוכנות וצמיגים רחבים יותר ברוחב של 245 מ"מ לעומת 235 מ"מ בלאון VZ הרגילה.
קופרה אמנם לא מספקת תמונות של תא הנוסעים, אך היא מספרת כי הדגם מצויד במושבי בקאט עם רתמה כפולה (4 נקודות עיגון) וכן אפשרות פשוטה להסיר את הספסל האחורי.

