ב.מ.וו X2 פלאג-אין
ב.מ.וו X2 פלאג-אין.
ב.מ.וו X2 פלאג-אין
ב.מ.וו X2 פלאג-אין.

לאחר שהציגה אשתקד מערכת הנעה היברידית פלאג-אין לדגמי X1 המחודשים, ב.מ.וו מציידת כעת גם את הקרוסאובר קופה האופנתי שלה, ה- X2, באותה מערכת הנעה. בעוד שדגם X1 xDrive25e יהיה זמין לרכישה החל מחודש מרץ הקרוב, דגם X2 xDrive25e יהיה זמין רק החל מקיץ 2020. עדכון: כפי שהובטח, ב.מ.וו משיקה כעת באירופה את ה-X2 פלאג-אין, אותו אנחנו צפויים לפגוש גם כאן בישראל בהמשך השנה. 

 

מערכת ההנעה xDrive25e מבוססת על מנוע ה-1.5 ליטר שלושה צילינדרים טורבו המוכר של ב.מ.וו, בגרסה להנעה היברידית, עם 125 כ"ס ו-22.4 קג"מ המשודך לתיבת 6 הילוכים אוטו' ואחראי על הנעה הגלגלים הקדמיים. מנוע חשמלי בהספק של 95 כ"ס ו-16.8 קג"מ מותקן על הציר האחורי ואחראי על הנעת הגלגלים האחוריים ומאפשר בנוסף הנעה כפולה בעת הצורך.

 

ב.מ.וו X1 xdRIVE25e
מערכת הנעה היברידית פלאג-אין ל- X1 ול- X2.

ההספק הכולל של המערכת עומד על 220 כ"ס ומומנט מרבי של 39.2 קג"מ, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 6.8 שניות ולמהירות מרבית של 195 קמ"ש. סוללת ליתיום-יון בקיבולת של 10kWh מאפשרת לדגם טווח נסיעה חשמלי של 53 ק"מ (WLTP) ונסיעה חשמלית מלאה עד למהירות של 135 קמ"ש. מטען ביתי i Wallbox מאפשר את טעינת הסוללה 0-100 אחוז בזמן של 3.2 שעות.

 

ב.מ.וו eDrive
כפתור eDrive לשליטה על פעולת מערכת ההנעה.

לרשות הנהג כפתור eDrive המשנה את צורת הפעולה של מערכת ההנעה ההיברידית. במצב אוטומטי (AUTO eDrive) המערכת מפעילה את שני המנועים בצורה האופטימלית ביותר תוך התחשבות בתנאי האחיזה ובמידע המתקבל ממערכת הניווט. מצב MAX eDrive מאפשר שימוש מקסימלי במערכת ההנעה החשמלית ונסיעה חשמלית מלאה ומצב SAVE BATTERY מאפשר לשמור לקבע את מצב הסוללה לטובת שימוש מאוחר יותר.

עד למהירות של 30 קמ"ש המערכת עושה שימוש בסאונד מלאכותי המופק מרמקול חיצוני בכדי להזהיר הולכי רגל.

  

2020 ב.מ.וו X2 xDrive 25e

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.