ברידג'סטון מציגה את היורש של הפוטנזה ספורט, פוטנזה ספורט איבו (Potenza Sport EVO) צמיג הספורט החדש של ברידג'סטון המתחרה מול צמיגים כגון קונטיננטל SportContact 7, מישלין Pilot Sport 4S, פירלי P Zero PZ5 החדש ועוד.
צמיגים מהקטגוריה של Potenza Sport EVO החדש אלו צמיגים המספקים את פסגת הביצועים לרכבי כביש ביכולת שלהם לספק רמה גבוהה של אחיזה על כביש יבש או רטוב לצד תכונות ספורטיביות של משוב משופר לנהג, תגובה מהירה לפקודת היגוי ועוד. צמיגים מהקטגוריה הבאה מעלה ישדרגו את האחיזה על כביש יבש ומיועדים יותר גם לנהיגת מסלול, אך עם פשרה משמעותית בכל הקשור לאחיזה על כביש רטוב.
ברידג'סטון Potenza Sport הנוכחי הוא צמיג ספורט מעולה, עם דפנות קשיחות כמיטב המסורת של ברידג'סטון ופשוט צמיג מהנה. הבעיה של הצמיג הזה הייתה ונותרה התנגדות גבוהה יחסית לגלגול, דבר הגורר צריכת דלק גבוהה שבתורה גוררת פליטת מזהמים גבוהה ומסיבה זו ברידג'סטון נאלצה להפסיק לשווק את הצמיג הזה במדינות האיחוד האירופי.
ברידג'סטון Potenza Sport EVO נולד לשפר את הקיים בכל הקשור לביצועי הצמיג על כביש יבש או רטוב לצד שיפור הנצילות האנרגטית של הצמיג. את זה ברידג'סטון השיגה באמצעות השימוש בטכנולוגיית ENLITEN החדשה של החברה או במילים אחרות מבנה הצמיג, תרכובת הגומי (שגם עושה שימוש נרחב בחומרים ממוחזרים) ותהליך הייצור.
בשורה התחתונה, ברידג'סטון מדווחת כי Potenza Sport EVO, לעומת Potenza Sport היוצא, מציג קיצור של מרחק הבלימה ב-6% על כביש רטוב, 2% על כביש יבש, שיפור של 15% באורך החיים של הצמיג והפחתה של ההתנגדות לגלגול ב-6%. הסיבה העיקרית למעבר לטכנולוגיית ENLITEN היא כדי להתאים את כל צמיגי החברה, הבכירים יותר, גם עבור רכבים חשמליים.
אצל מרבית היצרנים הרצון להקטין את ההתנגדות לגלגול גררה "ריכוך" של דופן הצמיג, לטענת ברידג'סטון ה- Potenza Sport EVO שומר על המסורת של תרכובת קשיחה ומבנה דפנות קשיח כך שלמרות הקטנת ההתנגדות לגלגול אין פשרה ביכולת של הצמיג לספק יציבות בעיקולים או בתמרונים במהירות גבוהה.
לרוב, צמיגים מהקטגוריה הזו זמינים רק במידות של "19 ומעלה, עם כמה פירורים למידה של "18, החדשות הטובות הן שברידג'סטון מתכננת לשווק את ה- Potenza Sport EVO בכ-139 מידות שונות החל מקוטר "17 ועד ל-"23.

