לנצ'יה תציג ב-2011 מכונית סאלון חדשה, ממשיכה לת'זיס הנכשלת, על בסיס קרייזלר 300C החדשה.

לנציה תציג מכונית סאלון חדשה כל בסיס קרייזלר 300C

פיאט נחושה להצליח להחזיר את לנצ'יה למרכז הבמה ולהציג מכונית סאלון חדשה. בעבר, קופת המזומנים הבעייתית של פיאט, עם מותגים לא מצליחים כמו לנצ'יה ואלפא רומיאו, לא אפשרה לה לפתח מחדש את מותג לנצ'יה. כעת עם כניסה לשותפות עם קרייזלר, פיאט מתכוונת לשווק את דגמי קרייזלר כדגמי לנצ'יה באירופה, עם שינויים בהתאם. על בסיס הקרייזלר 300C החדשה, היא תציג מחליפה לת'זיס שכנראה תזכה לשם העבר תמה.

 

העיצוב החיצוני יהיה שונה כמובן ובנוסף, כיול המתלים יהיה לפי הטעם האירופאי. בתחום המנועים, הלנצ'יה החדשה תצויד כמובן במנועי דיזל בהתאם לשוק האירופאי, סביר להניח שתעשה שימוש במנוע של VM Motori האיטלקית, בנפח של 3.0 ליטר בהספק של 248 כ"ס ו-56 קג"מ. בתחום מנועי הבנזין, פיאט תעשה שימוש במנועי קרייזלר המשרתים את ה-300C החדשה.

 

לנצ'יה תמה החדשה, תיוצר באותו מפעל של ה-300C בקנדה. החשיפה הראשונה, צפויה להיות לקראת סוף 2011, כאשר פיאט צופה מכירות של כ-15,000 יחידות בשנה.

 

בנוסף להצגת מכונית הסאלון החדשה של לנצ'יה, לנצ'יה סוף סוף תציג גם גרסה חדשה לאפסילון, שנדחתה שוב ושוב בשל חוסר הכדאיות הכלכלית. האפסילון החדשה, תוצג גם בגרסת 5 דלתות ולא רק בגרסת 3 דלתות כפי שהיא מוצעת כיום. פיאט צופה למכור לא פחות מ-130,000 יחידות בשנה, לא פחות מ-פי 3 ממכירות האפסילון בשנה הנוכחית. האפסילון החדשה, תגיע לאולמות התצוגה לקרת יוני 2011 ותיחשף כנראה בתערוכת ז'נבה הקרובה.לנציה תזיס - מכונית הסאלון האחרונה של לנציה מ-2002

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.