לקראת תחילת השיווק של מותג Aion מבית GAC, אוריון מוביליטי היבואנית, מקבוצת יוניון מוטורס, מודיעה של שורת מינויים לתפקידי המפתח בחברה אשר יובילו את החדרת המותג החדש בישראל. השיווק של מותג Aion בישראל יחל בחודש ספטמבר הקרוב עם 4 דגמים חשמליים - שלושה דגמי קרוסאובר ומשפחתית האצ'בק אחת.
לתפקיד מנכ"ל GAC בישראל מונה אלעד גולדפרב, אשר היה אמון על תחום הפיתוח העסקי והתחבורה החכמה בקבוצת הרכב של יוניון בשבע השנים האחרונות. במסגרת תפקידו, יזם והוביל פרויקטים אסטרטגיים בזירת החדשנות התחבורתית והיה גורם מרכזי בהקמת פעילויות חדשות בתחום הרכב בתוך קבוצת הרכב של יוניון. במקביל, כיהן גולדפרב כחבר דירקטוריון בחברת Ryde, ספקית פתרונות התחבורה החכמה מהמובילות בישראל, שם היה שותף לעיצוב פתרונות מותאמים לארגונים תוך שיפור חוויית המשתמש והיעילות התפעולית. טרם הצטרפותו לקבוצת יוניון, צבר גולדפרב ניסיון עסקי בפירמת הייעוץ שלדור, בה שימש כיועץ בכיר וסייע למנהלים בכירים במשק לגבש אסטרטגיות מותאמות לצרכי הארגון. גולדפרב מחזיק בתואר ראשון במדעי הקוגניציה ובמתמטיקה מהאוניברסיטה העברית, ותואר שני במנהל עסקים בתוכנית הייעודית לניהול טכנולוגיה ויזמות (MOTIE) מאוניברסיטת תל-אביב.

לתפקיד מנהלת השיווק ב-GAC ישראל מונתה מעין ויזל אשר שימשה עד לאחרונה כמנהלת מותג טויוטה בישראל. במסגרת תפקידה, הובילה קמפיינים שיווקיים רחבי היקף וניהלה תהליכים מורכבים בתחום המדיה, ניתוח נתונים ואסטרטגיה שיווקית. כמו כן, הייתה אחראית על התאמת אסטרטגיות גלובליות לשוק המקומי, הפקת תכנים שיווקיים מקוריים והפקת אירועים. בתקופתה, זכה המותג בתואר 'מותג השנה' בעולם הרכב ומוצב כמותג מוביל בשוק הישראלי. לפני כן, מילאה ויזל שורת תפקידים בחברת הפרסום True Advertising. למעין תואר ראשון ושני בתקשורת ומדיה חדשים מאוניברסיטת רייכמן.

לתפקיד מנהל המכירות הארצי ב-GAC ישראל מונה ליאור גבל שחזיק עד לאחרונה בתפקיד כמנהל TOYOTA SELECT, תחום הרכב המשומש והטרייד אין בטויוטה ישראל. במסגרת תפקידו, חיזק גבל את שיתוף הפעולה עם טויוטה אירופה תוך יישום סטנדרטיים בינלאומיים. בתקופתו בטויוטה חל שיפור עקבי בביצועים המסחריים של הרשת בישראל והתחום שעליו הופקד רשם צמיחה משמעותית. טרם הצטרפותו לקבוצת יוניון שימש גבל בתפקידי ניהול בקבוצת לובינסקי ובקל אוטו. לגבל תואר ראשון במשפטים.