מזראטי גיבלי, מכונית הספורט סאלון החדשה של מזראטי מגיעה לישראל, תשווק עם מנוע V6 בהספקים של 275-410 כ"ס ובמחירים של בין 590-740 אלף שקל.

מזראטי גיבלי נוחתת בישראל

אוטו איטליה, יבואנית מזראטי בישראל, השיקה היום את מזראטי גיבלי (Ghibli) החדשה, מכונית הספורט סאלון החדשה של מזראטי, סגמנט ממנו החברה נעדרה שנים רבות. הגיבלי החדשה מגיעה לישראל 3 חודשים בלבד לאחר שנחשפה לראשונה בעולם. הגיבלי תוצע במחירים של בין 550 אלף שקל לדגם הדיזל ועד ל-740 אלף שקל לדגם S Q4.

 

הגיבלי, שתתחרה בגרסאות הבכירות של סדרה 5 או אודי A6 וכן סדרה 6 גראן קופה או אודי A7 למשל, היא ככל הניראה המכונית החשובה ביותר אי פעם של מזראטי והיא תולדה של התעוררת מחדש של המותג, השייך לקונצרן פיאט, כחלק מתוכנית רב שנתית עבור המותג, כך שמזראטי כבר לא תיהיה הבן החורג של פרארי אלא מותג שיפרוץ בשוק היוקרה העליון עם שלל דגמים שפרארי לעולם לא תעז להציג.

 

באמצעות הגיבלי, מזראטי שואפת להגיע לייצור של 50,000 מכוניות בשנה כאשר על הגיבלי החדשה הוטל להיות אחראית ל-50% מהמספר הזה. אל הגיבלי יצטרף בשנה הבאה גם קרוסאובר יוקרתי שיתחרה בקאיין של פורשה, ריינג רובר ספורט או ב.מ.וו X6.

 

מזראטי גיבלי תשווק בישראל בשתי גרסאות עיקריות: גיבלי וגיבלי S. לשני הדגמים מנוע V6 כפול מגדשי טורבו בנפח של 3.0 ליטר המייצר בגיבלי הבסיסית הספק מרבי של 330 כ"ס ב-5,000 סל"ד ומומנט מרבי של 51 קג"מ בין 1,750-4,500 סל"ד ואילו בגיבלי S, אותו מנוע בגרסה משופרת מייצר הספק מרבי של 410 כ"ס ב-5,500 סל"ד ומומנט מרבי של 56 קג"מ בין 1,750-5,000 סל"ד. דגם ה-S נהנה בנוסף מבלמים מוגדלים, כיול שונה למתלים ועוד.

 

 

בכל הדגמים המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים אוטו' וכיאה למותג עם סמל הקלשון, ישנם מנופי תפעול על גלגל ההגה. ביצועים: 5.6 שניות 0-100 קמ”ש (5.0 שניות בדגם S) ומהירות מרבית של 263 קמ"ש (285 קמ"ש בדגם S). צריכת הדלק עומדת על 10.4 ק"מ לליטר ו-9.6 ק"מ לליטר בהאמה.

 

הגיבלי תשווק בנוסף גם בגרסת הנעה כפולה Q4 בדגם S המאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש ב-4.8 שניות בלבד (החל מ-740 אלף שקל) וגם עם מנוע טורבו דיזל V6 (החל מ-590 אלף שקל) בהספק של 275 כ"ס ו-61.1 קג"מ, מספיק ל-6.3 שניות 0-100 קמ"ש עם צריכת דלק משולבת של 16.7 ק"מ לליטר. שתי גרסאות אלו, דיזל והנעה כפולה, מוצעות לראשונה במזראטי.

 

הגיבלי היא לא מכונית קטנה, עם אורך של 4,971 מ"מ, רוחב של 1,945 מ"מ, גובה של 1,461 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,998 מ"מ. נפח תא המטען מספיק עבור סט של מקלות גולף עם נפח של 500 ליטר.

 

האבזור הסטנדרטי כולל חישוקי "18, 7 כריות אוויר, מעבר אור נמוך/גבוה אוטו', בקרת אקלים דו אזורית, חיישני גשם, מערכת ניתור לחץ אוויר בצמיגים, ריפודי עור, בקרת שיוט, התנעה ללא מפתח, תאורת כניסה ואווירה, מסך מגע מרכזי "8.4 עם כניסת USB+AUX, דיבורית BT, קורא כרטיסי SD, מערכת שמע עם 8 רמקולים, משענת אחורית עם מטען USB ושקע טעינה 12V ועוד.

 

מחירים:

גיבלי דיזל: החל מ-590 אלף שקל.

גיבלי V6: החל מ-595 אלף שקל.

גיבלי S: החל מ-720 אלף שקל.

גיבלי S Q4: החל מ-740 אלף שקל.

 

maserati_ghibli_39
maserati_ghibli_39
maserati_ghibli_40
maserati_ghibli_40
maserati_ghibli_41
maserati_ghibli_41
maserati_ghibli_43
maserati_ghibli_43
maserati_ghibli_48
maserati_ghibli_48
maserati_ghibli_49
maserati_ghibli_49
maserati_ghibli_50
maserati_ghibli_50
maserati_ghibli_51
maserati_ghibli_51
maserati_ghibli_55
maserati_ghibli_55
maserati_ghibli_56
maserati_ghibli_56
maserati_ghibli_57
maserati_ghibli_57
maserati_ghibli_58
maserati_ghibli_58
maserati_ghibli_59
maserati_ghibli_59
maserati_ghibli_60
maserati_ghibli_60
maserati_ghibli_61
maserati_ghibli_61
maserati_ghibli_q4_7
maserati_ghibli_q4_7
maserati_ghibli_q4_8
maserati_ghibli_q4_8
maserati_ghibli_q4_9
maserati_ghibli_q4_9
maserati_ghibli_q4_10
maserati_ghibli_q4_10
maserati_ghibli_q4_11
maserati_ghibli_q4_11
maserati_ghibli_q4_12
maserati_ghibli_q4_12
maserati_ghibli_q4_14
maserati_ghibli_q4_14
maserati_ghibli_q4_27
maserati_ghibli_q4_27

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 4

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.