הדור הבא של האוונטדור יעשה שימוש במערכת הנעה היברידית פלאג-אין עם מנוע V12 חדש בהספק של 825 כ"ס ושלושה מנועים חשמליים היוצרים יחידת הנעה בהספק כולל של 1015 כ"ס.
ב.מ.וו iX5 FCEV מציע טווח נסיעה של 504 ק"מ, תדלוק במספר דקות והספק כולל של 401 כ"ס. ב.מ.וו תייצר כ-100 יחידות מהדגם לצורך ניסוי רחב היקף.
חברת דן חנכה מתחם טעינה ענק שיכול לשרת עד 120 אוטובוסים חשמליים במקביל. המתחם יחל לפעול במרץ 2023 וישרת את קווי התחבורה הציבורית בעיר בני ברק.
סין מייצרת כיום כ-60% מסך הסוללות לרכבים חשמליים, CATL וחברת BYD הסיניות מחזיקות לבדן בנתח שוק של 50%.
ניאו הוא היצרן היחידי כיום שמציע ללקוחות שלו החלפת סוללה מהירה, בראש השנה הסיני האחרון הפתרון הזה חסך ללקוחות החברה זמן המתנה רב על טעינה.
הקורולה קרוס H2 מצויד במנוע בעירה פנימית הפועל על מימן נוזלי והוא מיועד לבחון את הטכנולוגיה הזו מחוץ למסלול המרוצים.
הונדה תצייד את הדגמים שלה, החל משנת 2024, בדור חדש ומתקדם יותר של מערכת הונדה Sensing 360 שתאפשר נהיגה ללא אחיזה בהגה ברמה אוטונומית 3.
קוברה MKEY היא מערכת שהופכת כל רכב עם כפתור התנעה לרכב עם מפתח דיגיטלי בו המכשיר הסלולרי משמש כמפתח של הרכב.
האיחוד האירופי מציג את מסמך הדרישות הראשוני לתקן EURO 7 שהוא למעשה התקן האחרון עבור מנועי בעירה פנימית באירופה.
לנהוג ברכב במציאות אך "לראות את הדרך" באמצעות משקפי VR.
פלטפורמת eM של יונדאי, שתוצג בשנת 2025, תהיה פלטפורמה נשלטת תוכנה ולפי החברה תאפשר להגדיל את טווח הנסיעה ב-50% לעומת הדור הנוכחי של החשמליות של החברה.
החל מהחודש הנוכחי, טסלה תפסיק להתקין ברכבים שלה חיישנים אולטראסוניים ואת התפקיד שלהם, כמו חיישני חנייה, יחליפו המצלמות של הרכב.
וולוו תתקין בכל הרכבים שלה חיישני רדאר רגישים במיוחד למניעת שכחת ילדים או חיות מחמד ברכב.