בית העיצוב האיטלקי זגאטו הופך את אסטון מרטין DBS ו-DB9 ליצירות אמנות ייחודיות ויפות במיוחד, לא משימה פשוטה שמדובר ברכבים היפים גם כך של אסטון מרטין.

זגאטו חוגג 100 לאסטון מרטין עם שתי יצירות ייחודיות תמונות: פייסבוק זגאטו

בעוד אנחנו חוגגים יום הולדת רק פעם בשנה, כשיצרן רכב חוגג יום הולדת, זה נמשך שנה לפחות והמתנות הן בהתאם. אסטון מרטין החוגגת השנה את יום ההולדת ה-100 שלה כבר נתנה לעצמה מספר מתנות - דגמים ייחודיים שעוצבו ע"י בתי עיצוב איטלקיים כגון הראפיד סטיישן של ברטונה, או ה-V12 זגאטו שבכלל עברה מדגם ייחודי לדגם בייצור סדרתי מוגבל של 101 רכבים.

 

לכבוד אירוע נוסף לציון חגיגות המאה שנערך בסוף השבוע האחרון בגני קנזינגטון במערב לונדון, בית העיצוב האיטלקי זגאטו לקח הפעם שני דגמים של המותג, DBS קופה וDB9 וולנטה והפך כל אחת מהן ליצירה ייחודית אחת ויחידה ( DBS-DBS9 Zagato Centennial). לשני הדגמים דרך אגב כבר יש בעלים מאושרים שייהנו משתי מכוניות ייחודיות במיוחד.

 

שני הדגמים נושאים את החותם העיצובי של זגאטו – גג הבועה הכפולה והזב הקצוץ, זאת ביחד עם מחווה לדגמי העבר של אסטון מרטין, במיוחדהמגריל הקדמי בהומאז' לתקופת הזוהר של אסטון מרטין בימים בהם ג'יימס בונד היה "גבר גבר" והמכונית שלו הייתה אסטון מרטין DB5. שני הדגמים מצוידים במנוע V12 בפח של 6.0 ליטר ובהספק מרבי של 517 כ"ס.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 3

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.