בוגאטי שולחן ביליארד
שולחן ביליארד במחיר של פרארי.
בוגאטי שולחן ביליארד
שולחן ביליארד במחיר של פרארי.

המחיר ההתחלתי של בוגאטי שירון עומד על החל מ-3 מיליון דולר ועל השירון סופר ספורט 300+ שתאפשר לכם לנהוג במהירות של 490 קמ"ש תאלצו לשלם החל מ-3.9 מיליון דולר. עם מחירים כאלו אתם כבר יכולים לנחש שגם שולחן הביליארד הייחודי שבוגאטי מציגה כעת הוא לא בדיוק שווה לכל כיס, בטח לא כאשר במחיר שלו אפשר לרכוש פרארי נחמדה כמו F8 טריבוטו ועדיין תישארו עם עודף.

 

אז כמה עולה שולחן הביליארד של בוגאטי ובעיקר מדוע הוא כזה יקר? המחיר של השולחן עומד על $300,000 והוא כזה יקר לא רק בגלל שהשם בוגאטי מוצמד אליו אלא כי הוא מאוד מיוחד ורק 30 לקוחות יזכו ליהנות ממנו. זה מתחיל מכך שכל המעטפת החיצוני של השולחן עשוייה מקרבון חזק וקל משקל ובכדי לייצר אותו בוגאטי פנתה לחברת הבוטיק IXO הספרדית המתמחה בייצור מורכב של קרבון ובמקרה של השולחן הזה הכל נעשה בעבוד יד מדויקת באיכות תעופתית. הלקוחות יוכלו לבחור מבין מספר צבעים שונים כולל ציפוי שקוף המציג לראווה את הקרבון כפי שהוא.

 

בוגאטי שולחן ביליארד
גם העזרים עשויים מסיבי פחמן.

 

זה ממשיך לכך שהיעוד העיקרי של השולחן הוא לשימוש על יאכטה יוקרתית ולכן הוא מצויד, כאופציה, במנגנון איזון ג'ירוסקופי חשמלי מיוחד השומר על שולחן אופקי בזמן תגובה של 5 אלפיות השנייה והוא "שקט לחלוטין וחסר רעידות" לדבי החברה. מעטפת הקרבון מסתירה שלדה מאלומיניום מאלומיניום בייצור CNC מדויק ויקר בגימור מלוטש וכל הברגים המחברי את חלקי השלדה עשויים מטיטניום. כמו כל שולחן ביליארד מהמעלה הראשון, הלבד הוא מתוצרת Iwan Simonis והוא מכסה לוח צפחה איטלקי בעובי של 3 ס"מ.

 

בוגאטי שולחן ביליארד
מנגנון איזון אוטומטי.

הרוכשים יקבלו עם השולחן מקלות ביליארד עשויים מקרבון עם סיומת אלומיניום שתזכיר לרוכשים את כפתורי השליטה ברכבי בוגאטי. הרכושים יוכלו בנוסף להוסיף עזרים שונים שגם הם עשויים מקרבון, כגון תאורת תקרה לשלוחן, יחידת אחסון עם מקום ייעודי למקלות וציוד העזר ומסך מגע המאפשר שליטה על השולחן (תאורת הלד שבו, גובה השלוחן ועוד) וספירה של תוצאות המשחק.

את השולחן הזה לא תרכיבו בעצמכם כמובן, חברת IXO מטיסה את השולחן אליכם לכל מקום בעולם יחד עם שני טכנאים שירכיבו את השולחן. מאחור נמצא עיצוב חדש לפגוש ולפנסים שזכ לחתימת תאורת בצורת T שוכבת. לרקטון היוצא הייתה נוכחות כי מדובר ברכב גדול ממדים, אך כעת יש לו גם נוכחות עיצובית מרשימה.

 

אם בא לכם לקרוא קצת על תהליך הייצור של השולחן.

תגיות: בוגאטי
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.