מערכת מולטימדיה סיאט לאון החדשה
מערכת המולטימדיה החדשה של סיאט.
מערכת מולטימדיה סיאט לאון החדשה
מערכת המולטימדיה החדשה של סיאט.

קבוצת פולקסווגן ציידה את המשפחתיות החדשות שלה, הגולף האוקטביה והלאון שהוצגו לאחרונה, בדור חדש של מערכת מולטימדיה. החומרה זהה בין הדגמים זהה אך כל מותג זכה לעצב באופן עצמאי וייחודי את ממש השליטה והממשק הגרפי של המערכת, וכך גם בלאון החדשה.

 

המשותף לכל המערכות הוא האפשרות לחיבור קבוע לרשת האינטרנט באמצעות eSIM, הגרסה הבסיסית של המערכת מצוידת במסך מגע "8.5 והגרסה הבכירה מצוידת במסך מגע "10. המערכת משולבת בלוח המחוונים הדיגיטלי כך שניתן להציג מגוון ממשקים של המערכת על גבי לוח המחוונים הדיגיטלי, כגון מפה של מערכת הניווט ועוד. המערכת הבכירה מצוידת בפס מגע, בתחתית המסך, דרכו ניתן לשלוט על בקרת האקלים ועוצמת השמע באמצעות החלקת האצבע על הפס. לעומת סקודה ופולקסווגן, המערכת של סיאט לא כוללת מקשי קיצור פיזיים על הדשבורד.

תא הנוסעים של סיאט לאון החדשה
תא הנוסעים של סיאט לאון החדשה

הממשק של כל המערכות כולל מסך בית, בעיצוב שונה, עם אריחים אקטיביים (ווידג'טים) המאפשרים הצגת נתוני וגישה מהירה למגוון אפליקציות שונות וכן מגירת אפליקציות. השליטה על בקרת האקלים מתבצעת דרך מסך המגע בלבד אך ישנה תצוגה קבועה של ממשק בקרת האקלים על המסך כך שניתן לשנות את הטמפרטורה בכל מצב, גם אם אתם כרגע במסך מערכת הניווט או המדיה.

 

המערכת הבכירה כוללת זיהוי מחוות ידיים, גימיק נחמד אבל לא ממש שימושי, ובשתי המערכת נמצא תפעול קולי טבעי המאפשר באמצעות פקודה קצרה לשנות פרמטרים שונים, כך לדוגמה הפקודה "חם לי" תשנה את הטמפרטורה בבקרת האקלים בהתאם.

המערכות מאפשרות שליטה ואפיון של כמעט כל דבר שאתם יכולים לחשוב עליו, החל מהצבע של תאורת האווירה, הגדרות של מערכות הבטיחות המתקדמות, יצירת פרופיל אישי לכל נהג ועד לדרך בה הדלתות ננעלות. כל המערכות כוללות כמובן הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, החיבור לאפל קאר-פליי אלחוטי.

 

IPP-All-new-SEAT-Leon_68_HQ-970px
סיאט לאון החדשה

החיבור הקבוע לרשת האינטרנט מאפשר שימוש בשירותי רשת רבים, כגון דיווחי תנועה, מקומות חניה פנויים באזור, מחירי הדלק בתחנות הקרובות, רדיו אינטרנטי ועוד. אלו שירותים שלא זמינים בישראל, אך עם אנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי ישנה אלטרנטיבה לשירותים אלו ויותר. בנוסף, הרוכשים יוכלו לעשות שימוש באפליקציה למכשיר הסלולרי (SEAT Connect) המאפשרת לצפות בנתונים שונים מחוץ לרכב כגון מיקום הרכב, פתיחה או נעילה של הדלתות, הדלקת תאורה, קבלת התראה במידה והרכב חצה מהירות מסוימת (עבור הורים לילדים) ועוד. בדגם הפלאג-אין האפליקציה מאפשרת בנוסף הדלקה מוקדמת של מערכת בקרת האקלים, ניהול הטעינה ועוד.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.